Annayake Tomo Fresh toaletná voda pre mužov

  • Annayake Tomo Fresh toaletná voda pre mužov
  • Annayake Tomo Fresh toaletná voda pre mužov 1
  • Annayake Tomo Fresh toaletná voda pre mužov 2
  • Annayake Tomo Fresh toaletná voda pre mužov 3
  • Annayake Tomo Fresh toaletná voda pre mužov 4
     viac

    Varianty Annayake Tomo Fresh

    • Annayake Tomo Fresh toaletná voda pre mužov 100 ml  toaletná voda pre mužov 100 ml  

      Tento tovar je momentálne nedostupný.

      Kód: ANN0149

    tovar so zvláštnou zľavou

    • Annayake Tomo Fresh toaletná voda pre mužov 100 ml  toaletná voda pre mužov 100 ml  

      Kód: ANN0186
      Poznámka: Menej percent obsahu,    Obsah výrobku: 98%

      37,40 € Zľava: 3,50 €

    Hore

    O značke Annayake

    Hodnotenie

    Vzhľad flakónu

    Výdrž vône

    Intenzita

    Celkový dojem

    Zloženie

    Hlava

    citrón, pomaranč

    Srdce

    drevité tóny, slnečnica, levanduľa

    Základ

    biele pižmo, teakové drevo, jantár, korenie, vanilka, guajakové drevo, kadidlo

    Annayake, vedúca japonská značka módy, kozmetiky a v neposlednom rade tiež parfémov, sa delí so západným svetom o sofistikovaný japonský prístup k životu. Značka si získala po celom svete obľubu u tých najnáročnejších zákazníkov kladúcich dôraz na precíznosť, delikátnosť a originalitu.

    Značka Annayake bola založená v roku 1988, jej korene však siahajú oveľa ďalej. Prístup značky k vývoju všetkých produktov sa totiž nesie v znamení rešpektu k tisícročnej tradícii japonskej precíznosti. Súčasne Annayake vždy berie na zreteľ premeny v životnom štýle a očakávania svojich zákazníkov, a tak sú jej kozmetika, parfémy a ďalšie výrobky dokonalým spojením toho najlepšieho zo starodávnej kultúry s najnovšími trendmi a postupmi.

    Prvý parfém Annayake bol uvedený na trh v roku 2000 a dnes portfólio značky zahŕňa už takmer dve desiatky unikátnych a dokonale vyladených vôní pre mužov a ženy. Na vonných kompozíciách vyznačujúcich sa atraktívnym stretávaním Východu a Západu sa podieľali renomovaní návrhári vôní, ako sú Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud alebo Martine Pallix.

    Annayake znamená úplne novú dimenziu vôní, založenú na skúsenostiach z mimoriadne úspešného pôsobenia vo svete kozmetiky a dotvárajúcu koncept „celkovej krásy“.  

    Hore

    Videá k Annayake Tomo Fresh

    Hore

    Hodnotenie Annayake Tomo Fresh

    Čo si o Annayake Tomo Fresh myslíte vy?

    Položky označené hviezdičkou * sú povinné.


    Hodnotenie *

    1 2 3 4 5 0 - najhoršie, 5 - najlepšie

    1 2 3 4 5 0 - najhoršie, 5 - najlepšie

    1 2 3 4 5 0 - najhoršie, 5 - najlepšie

    1 2 3 4 5 0 - najhoršie, 5 - najlepšie



    Menu