Annayake Ultratime

výživný krém proti starnutiu pleti

Annayake Ultratime výživný krém proti starnutiu pleti
Annayake Ultratime výživný krém proti starnutiu pleti
Annayake Ultratime výživný krém proti starnutiu pleti
Annayake Ultratime výživný krém proti starnutiu pleti
Annayake Ultratime výživný krém proti starnutiu pleti
Annayake Ultratime výživný krém proti starnutiu pleti
Annayake Ultratime výživný krém proti starnutiu pleti
Annayake Ultratime výživný krém proti starnutiu pleti
Annayake Ultratime výživný krém proti starnutiu pleti
Annayake Ultratime výživný krém proti starnutiu pleti
Annayake Ultratime výživný krém proti starnutiu pleti
Annayake Ultratime výživný krém proti starnutiu pleti
Annayake Ultratime výživný krém proti starnutiu pleti
Annayake Ultratime výživný krém proti starnutiu pleti
Annayake Ultratime výživný krém proti starnutiu pleti
Annayake Ultratime výživný krém proti starnutiu pleti
Doprava zadarmo
50 ml
82,90

Kód: ANN0045 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
streda 21. 11. 2018
Osobný odber
streda 21. 11. 2018
Annayake Ultratime
50 ml | 82,90

Popis kozmetiky Annayake Ultratime

Pleťový krém Annayake Ultratime poskytne vašej tvári každý deň presne takú starostlivosť, akú si zaslúži.

Vlastnosti:

  • intenzívne hydratuje
  • hĺbkovo vyživuje
  • omladzuje pleť a dodáva jej energiu
  • zjednocuje tón pleti

Použitie:
Naneste na očistenú pleť a vmasírujte krúživými pohybmi. Aplikujte na tvár, krk aj dekolt.

Vlastnosti

Konzistencia
krém
Podľa problému pleti
citlivá a alergická pleť, výživa a dehydratácia
Typ pleti
citlivá, normálna až suchá
Vek
pre všetky vekové skupiny

O značke Annayake

Annayake, vedúca japonská značka módy, kozmetiky a v neposlednom rade tiež parfémov, sa delí so západným svetom o sofistikovaný japonský prístup k životu. Značka si získala po celom svete obľubu u tých najnáročnejších zákazníkov kladúcich dôraz na precíznosť, delikátnosť a originalitu.

Značka Annayake bola založená v roku 1988, jej korene však siahajú oveľa ďalej. Prístup značky k vývoju všetkých produktov sa totiž nesie v znamení rešpektu k tisícročnej tradícii japonskej precíznosti. Súčasne Annayake vždy berie na zreteľ premeny v životnom štýle a očakávania svojich zákazníkov, a tak sú jej kozmetika, parfémy a ďalšie výrobky dokonalým spojením toho najlepšieho zo starodávnej kultúry s najnovšími trendmi a postupmi.

Prvý parfém Annayake bol uvedený na trh v roku 2000 a dnes portfólio značky zahŕňa už takmer dve desiatky unikátnych a dokonale vyladených vôní pre mužov a ženy. Na vonných kompozíciách vyznačujúcich sa atraktívnym stretávaním Východu a Západu sa podieľali renomovaní návrhári vôní, ako sú Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud alebo Martine Pallix.

Annayake znamená úplne novú dimenziu vôní, založenú na skúsenostiach z mimoriadne úspešného pôsobenia vo svete kozmetiky a dotvárajúcu koncept „celkovej krásy“.