Bourjois Masculin Gold Fevertoaletná voda pre mužov

Bourjois Masculin Gold Fever toaletná voda pre mužov
Bourjois Masculin Gold Fever toaletná voda pre mužov
112 ml

Kód: BOU1147 | Tento produkt nie je momentálne k dispozícii

Stráženie dostupnosti produktu

Radi Vás budeme informovať e-mailom, až produkt naskladníme. Samozrejme, je len na vás, či ponuku využijete.

Odoslaním súhlasíte so spracovaním e-mailu spoločnosťou Notino s.r.o. s cieľom informovania o dostupnosti konkrétneho produktu. Máte právo svoj súhlas kedykoľvek odvolať. Viac informácií v zásadách spracovania osobných údajov.
Darček pre vás
Nakúpte nad 50 € a vyberte si svoj perfektný darček v košíku. Akcia platí do vypredania zásob.
Darček pre vás
Darček pre vás
Darček pre vás
Darček pre vás

Popis parfému Bourjois Masculin Gold Fever
Zloženie

Toaletná voda Bourjois Masculin Gold Fever je výrazne mužná vôňa, ktorá vám pozdvihne sebavedomie v akúkoľvek dennú hodinu.

  • aromatická vôňa
  • pre moderného sebavedomého muža
  • na bežné nosenie, ale aj na špeciálnu príležitosť

Zloženie

Druh vône
aromatická

O značke Bourjois

Francúzska značka Bourjois, založená v roku 1863 vizionárom Josephom-Albertom Ponsinom, sa špecializuje hlavne na dekoratívnu kozmetiku. Jej prvými produktmi boli voskové make-up tyčinky, určené výhradne pre potreby divadelných hercov a nesúci vtipné názvy ako „Jealous“ („žiarlivý“) či „Lovesick“ („roztúžený“).
Dnes Bourjois dodáva na trh pestrú škálu výrobkov – maskary, ceruzky na oči, rúže, čistiace mlieka, dezodoranty, sprchovacie gély, parfémy a iné – pričom cielia najmä na ženy. Stále sa však snažia držať svojej pôvodnej filozofie a ponúkať zákazníkom špičkovú kvalitu za rozumnú cenu. Make-upy Bourjois sú odvážne, vkusné a elegantné a hodia sa na každú príležitosť aj náladu. Vôňa vás potom prekvapí svojou zmyselnosťou a intenzitou.
Stojí za zmienku, že „mladšia sestra Chanel“ (ako sa Bourjois sama prezentuje) je doslova posadnutá farbami. V jej katalógu nájdete 400 rôznych odtieňov, pričom štvrtina z nich sa každý rok obmieňa v závislosti od aktuálnych trendov. Veľký dôraz sa kladie aj na dizajn obalov – Bourjois dokonca pravidelne vyrába limitované zberateľské série v štýle vintage.
Bourjois si zakladá tiež na tom, že sa neustále snaží vyvíjať nové, inovatívne prípravky. Okrem iného vynašla maskaru s dvoma koncami (Coup de Théâtre) či práškové očné tiene v šikovnej škatuľke so zabudovanou kefkou (Suivez Mon Regard). Kozmetiku Bourjois s obľubou používajú nielen profesionálni maskéri a stylisti, ale aj celý rad celebrít, ako napr. Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton či členovia populárnej chlapčenskej kapely One Direction.
Značka Bourjois iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyzerať krásne, túžia si vytvoriť svoj vlastný osobitý imidž, sú kreatívni a radi sa líčia.  

Recenzie Bourjois Masculin Gold Fever