Bourjois Volume Clubbing

riasenka pre objem

Bourjois Volume Clubbing riasenka pre objem
Bourjois Volume Clubbing riasenka pre objem
Bourjois Volume Clubbing riasenka pre objem
Bourjois Volume Clubbing riasenka pre objem
Bourjois Volume Clubbing riasenka pre objem
Bourjois Volume Clubbing riasenka pre objem
Bourjois Volume Clubbing riasenka pre objem
Bourjois Volume Clubbing riasenka pre objem
odtieň 75 Ultra Black 9 ml
5,80

Kód: BOU0694 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
utorok 20. 11. 2018
Osobný odber
utorok 20. 11. 2018
Bourjois Volume Clubbing
odtieň 75 Ultra Black 9 ml | 5,80

Popis kozmetiky Bourjois Volume Clubbing

Maskara Bourjois Volume Clubbing s patentovanou 360° kefkou dodá riasam dlhotrvajúci objem a zmyselný vzhľad, ktorý vydrží po celý deň v práci aj celú noc v klube.

Vlastnosti:

  • vytvára maximálny objem bez nežiaduceho lepenia
  • zaistí rovnomerné pokrytie a zvýraznenie rias
  • je vysokoodolná proti oteru aj potu a má dlhotrvajúci efekt
  • pružná kefka zabraňuje tvorbe hrčiek

Zloženie:

  • vinyl – zvláčňuje a zvyšuje odolnosť riasenky
  • čierne minerálne pigmenty

Ako aplikovať:
Priložte kefku ku korienkom rias a vyčešte ich smerom hore cik-cak pohybom. Maskaru aplikujte aj na spodné riasy. V prípade potreby naneste druhú vrstvu.

Vlastnosti

Farba
čierna
Typ riasenky
pre citlivé oči, pre objem, tvarujúca
Vodoodolné
nie

O značke Bourjois

Francúzska značka Bourjois, založená v roku 1863 vizionárom Josephom-Albertom Ponsinom, sa špecializuje hlavne na dekoratívnu kozmetiku. Jej prvými produktmi boli voskové make-up tyčinky, určené výhradne pre potreby divadelných hercov a nesúci vtipné názvy ako „Jealous“ („žiarlivý“) či „Lovesick“ („roztúžený“).
Dnes Bourjois dodáva na trh pestrú škálu výrobkov – maskary, ceruzky na oči, rúže, čistiace mlieka, dezodoranty, sprchovacie gély, parfémy a iné – pričom cielia najmä na ženy. Stále sa však snažia držať svojej pôvodnej filozofie a ponúkať zákazníkom špičkovú kvalitu za rozumnú cenu. Make-upy Bourjois sú odvážne, vkusné a elegantné a hodia sa na každú príležitosť aj náladu. Vôňa vás potom prekvapí svojou zmyselnosťou a intenzitou.
Stojí za zmienku, že „mladšia sestra Chanel“ (ako sa Bourjois sama prezentuje) je doslova posadnutá farbami. V jej katalógu nájdete 400 rôznych odtieňov, pričom štvrtina z nich sa každý rok obmieňa v závislosti od aktuálnych trendov. Veľký dôraz sa kladie aj na dizajn obalov – Bourjois dokonca pravidelne vyrába limitované zberateľské série v štýle vintage.
Bourjois si zakladá tiež na tom, že sa neustále snaží vyvíjať nové, inovatívne prípravky. Okrem iného vynašla maskaru s dvoma koncami (Coup de Théâtre) či práškové očné tiene v šikovnej škatuľke so zabudovanou kefkou (Suivez Mon Regard). Kozmetiku Bourjois s obľubou používajú nielen profesionálni maskéri a stylisti, ale aj celý rad celebrít, ako napr. Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton či členovia populárnej chlapčenskej kapely One Direction.
Značka Bourjois iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyzerať krásne, túžia si vytvoriť svoj vlastný osobitý imidž, sú kreatívni a radi sa líčia.