Braun Replacement Parts 92S Cassette

planžeta

Braun Replacement Parts 92S Cassette planžeta
Braun Replacement Parts 92S Cassette planžeta
Braun Replacement Parts 92S Cassette planžeta
Braun Replacement Parts 92S Cassette planžeta
Braun Replacement Parts 92S Cassette planžeta
Braun Replacement Parts 92S Cassette planžeta
Braun Replacement Parts 92S Cassette planžeta
Braun Replacement Parts 92S Cassette planžeta
Braun Replacement Parts 92S Cassette planžeta
Braun Replacement Parts 92S Cassette planžeta
Braun Replacement Parts 92S Cassette planžeta
planžeta
45,10

Kód: BRN1678 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
už zajtra štvrtok 15. 11. 2018
Osobný odber
už zajtra štvrtok 15. 11. 2018
Braun Replacement Parts 92S Cassette
planžeta | 45,10

Popis kozmetiky Braun Replacement Parts 92S Cassette

Náhradné čepieľky Braun Replacement Parts a ich pravidelná výmena vám zaručí stále rovnako hladké oholenie tváre ako s novým holiacim strojčekom.

Vlastnosti:

  • zaisťuje maximálne hladké oholenie
  • ľahko sa vymieňa

Použitie:
Postupujte podľa priloženého návodu.

O značke Braun

Spoločnosť Braun, dcérsku spoločnosť firmy Procter & Gamble, založil v roku 1921 pán Max Braun vo Frankfurte v Nemecku. Od začiatku sa firma Braun zamerala na uľahčenie a spríjemnenie ľudského života.
Najprv začala s výrobou rádií, kde bola prvým výrobcom kombinovaného rádia s gramofónom. 30. roky patria vzniku dnes už známeho loga Braun, ktoré sa používa dodnes. V roku 1940 Braun patentoval svoj prvý prototyp pánskeho planžetového holiaceho strojčeka. V roku 1950, po vojne, sa začala sériová výroba holiacich strojčekov. Tým boli položené základy ku kľúčovému sortimentu značky Braun v súčasnosti.
Základným mottom od Braun sa stal „výkon, dizajn a inovácie“. V roku 1958 bola založená Vysoká škola dizajnu v Ulme a krátko nato Múzeum moderného umenia v New Yorku prijalo niektoré výrobky Braun medzi svoje exponáty. V roku 1964 potom otvorilo novú Galériu dizajnu. Odvtedy získal Braun viac ako 100 ocenení za dizajn.
Braun je vedúcou značkou v technickej inovácii vo všetkých svojich kľúčových kategóriách a vlastní viac ako 7 000 aktívnych patentov. Hlavným trendom súčasnosti je kvalita, spoľahlivosť, dizajn a inovácie. Kľúčovým sortimentom sú predovšetkým výrobky súhrnne nazývané „personal care“ – teda výrobky určené pre starostlivosť o telo. Sú to pánske holiace strojčeky s planžetovým holiacim systémom, dámske holiace strojčeky, epilátory a prístroje pre starostlivosť o vlasy.