Braun Series Clean & Renew

náhradné náplne do čistiacej stanice

Braun Series Clean & Renew náhradné náplne do čistiacej stanice
Braun Series Clean & Renew náhradné náplne do čistiacej stanice
Braun Series Clean & Renew náhradné náplne do čistiacej stanice
Braun Series Clean & Renew náhradné náplne do čistiacej stanice
Braun Series Clean & Renew náhradné náplne do čistiacej stanice
Braun Series Clean & Renew náhradné náplne do čistiacej stanice
Braun Series Clean & Renew náhradné náplne do čistiacej stanice
Braun Series Clean & Renew náhradné náplne do čistiacej stanice
Braun Series Clean & Renew náhradné náplne do čistiacej stanice
Braun Series Clean & Renew náhradné náplne do čistiacej stanice
Braun Series Clean & Renew náhradné náplne do čistiacej stanice
Braun Series Clean & Renew náhradné náplne do čistiacej stanice
Braun Series Clean & Renew náhradné náplne do čistiacej stanice
Braun Series Clean & Renew náhradné náplne do čistiacej stanice
s vôňou Lemon Fresh 2 ks
14,90

Kód: BRN1504 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Zásielkovňa
pondelok 19. 11. 2018
Osobný odber
utorok 20. 11. 2018
Braun Series Clean & Renew
s vôňou Lemon Fresh 2 ks | 14,90

O značke Braun

Spoločnosť Braun, dcérsku spoločnosť firmy Procter & Gamble, založil v roku 1921 pán Max Braun vo Frankfurte v Nemecku. Od začiatku sa firma Braun zamerala na uľahčenie a spríjemnenie ľudského života.
Najprv začala s výrobou rádií, kde bola prvým výrobcom kombinovaného rádia s gramofónom. 30. roky patria vzniku dnes už známeho loga Braun, ktoré sa používa dodnes. V roku 1940 Braun patentoval svoj prvý prototyp pánskeho planžetového holiaceho strojčeka. V roku 1950, po vojne, sa začala sériová výroba holiacich strojčekov. Tým boli položené základy ku kľúčovému sortimentu značky Braun v súčasnosti.
Základným mottom od Braun sa stal „výkon, dizajn a inovácie“. V roku 1958 bola založená Vysoká škola dizajnu v Ulme a krátko nato Múzeum moderného umenia v New Yorku prijalo niektoré výrobky Braun medzi svoje exponáty. V roku 1964 potom otvorilo novú Galériu dizajnu. Odvtedy získal Braun viac ako 100 ocenení za dizajn.
Braun je vedúcou značkou v technickej inovácii vo všetkých svojich kľúčových kategóriách a vlastní viac ako 7 000 aktívnych patentov. Hlavným trendom súčasnosti je kvalita, spoľahlivosť, dizajn a inovácie. Kľúčovým sortimentom sú predovšetkým výrobky súhrnne nazývané „personal care“ – teda výrobky určené pre starostlivosť o telo. Sú to pánske holiace strojčeky s planžetovým holiacim systémom, dámske holiace strojčeky, epilátory a prístroje pre starostlivosť o vlasy.