BRAUN SILK-ÉPIL 5 WET&DRY 5-511 + ORAL-B VITALITY epilátor | notino.sk

Braun Silk-épil 5 Wet&Dry 5-511 + Oral-B Vitality

epilátor

Braun Silk-épil 5 Wet&Dry 5-511 + Oral-B Vitality epilátor
Braun Silk-épil 5 Wet&Dry 5-511 + Oral-B Vitality epilátor
Braun Silk-épil 5 Wet&Dry 5-511 + Oral-B Vitality epilátor
Braun Silk-épil 5 Wet&Dry 5-511 + Oral-B Vitality epilátor
Braun Silk-épil 5 Wet&Dry 5-511 + Oral-B Vitality epilátor
Braun Silk-épil 5 Wet&Dry 5-511 + Oral-B Vitality epilátor
Braun Silk-épil 5 Wet&Dry 5-511 + Oral-B Vitality epilátor
Braun Silk-épil 5 Wet&Dry 5-511 + Oral-B Vitality epilátor
Braun Silk-épil 5 Wet&Dry 5-511 + Oral-B Vitality epilátor
Braun Silk-épil 5 Wet&Dry 5-511 + Oral-B Vitality epilátor
Braun Silk-épil 5 Wet&Dry 5-511 + Oral-B Vitality epilátor
Braun Silk-épil 5 Wet&Dry 5-511 + Oral-B Vitality epilátor
69,90

Kód: BRN1682 | Zostáva posledných 2 ks

+ Oral-B Vitality

ks
Večerné doručenie
už dnes
Osobný odber
už dnes

Vlastnosti

Typ napájania
akumulátorový / sieťový

O značke Braun

Spoločnosť Braun, dcérsku spoločnosť firmy Procter & Gamble, založil v roku 1921 pán Max Braun vo Frankfurte v Nemecku. Od začiatku sa firma Braun zamerala na uľahčenie a spríjemnenie ľudského života.
Najprv začala s výrobou rádií, kde bola prvým výrobcom kombinovaného rádia s gramofónom. 30. roky patria vzniku dnes už známeho loga Braun, ktoré sa používa dodnes. V roku 1940 Braun patentoval svoj prvý prototyp pánskeho planžetového holiaceho strojčeka. V roku 1950, po vojne, sa začala sériová výroba holiacich strojčekov. Tým boli položené základy ku kľúčovému sortimentu značky Braun v súčasnosti.
Základným mottom od Braun sa stal „výkon, dizajn a inovácie“. V roku 1958 bola založená Vysoká škola dizajnu v Ulme a krátko nato Múzeum moderného umenia v New Yorku prijalo niektoré výrobky Braun medzi svoje exponáty. V roku 1964 potom otvorilo novú Galériu dizajnu. Odvtedy získal Braun viac ako 100 ocenení za dizajn.
Braun je vedúcou značkou v technickej inovácii vo všetkých svojich kľúčových kategóriách a vlastní viac ako 7 000 aktívnych patentov. Hlavným trendom súčasnosti je kvalita, spoľahlivosť, dizajn a inovácie. Kľúčovým sortimentom sú predovšetkým výrobky súhrnne nazývané „personal care“ – teda výrobky určené pre starostlivosť o telo. Sú to pánske holiace strojčeky s planžetovým holiacim systémom, dámske holiace strojčeky, epilátory a prístroje pre starostlivosť o vlasy.

Menu