Braun Silk-épil 5 Wet&Dry SensoSmart 5-890

epilátor s inteligentným senzorom tlaku

Braun Silk-épil 5 Wet&Dry SensoSmart 5-890 epilátor s inteligentným senzorom tlaku
Braun Silk-épil 5 Wet&Dry SensoSmart 5-890 epilátor s inteligentným senzorom tlaku
Braun Silk-épil 5 Wet&Dry SensoSmart 5-890 epilátor s inteligentným senzorom tlaku
Doprava zadarmo
Novinka
78,20

Kód: BRN01835 | 1 ks na sklade
ks
Zásielkovňa
už zajtra štvrtok 22. 11. 2018
Osobný odber
už zajtra štvrtok 22. 11. 2018
Darček pre vás
Len tento týždeň môžete získať zľavu 25 % na tento produkt. Použite kód bf25sk. Viac informácií nájdete tu. Akcia sa nevzťahuje na produkty v akcii a vo výpredaji.
Braun Silk-épil 5 Wet&Dry SensoSmart 5-890
| 78,20

Popis kozmetiky Braun Silk-épil 5 Wet&Dry SensoSmart 5-890

Epilátor Braun Silk-épil 5 Wet&Dry SensoSmart 5-890 vám zaistí krásne hladkú pokožku bez chĺpkov na celé týždne.

Vlastnosti:

  • vytrháva chĺpky aj s korienkom
  • zanecháva pokožku krásne hladkú
  • je rýchlejšia a dôkladnejšia než klasická depilácia
  • jednoducho, rýchlo a precízne odstráni aj krátke chĺpky
  • prístroj je vodoodolný

Použitie:
Postupujte podľa priloženého návodu.

Návod na použitie nájdete TU

Vlastnosti

Typ napájania
akumulátorový / sieťový

O značke Braun

Spoločnosť Braun, dcérsku spoločnosť firmy Procter & Gamble, založil v roku 1921 pán Max Braun vo Frankfurte v Nemecku. Od začiatku sa firma Braun zamerala na uľahčenie a spríjemnenie ľudského života.
Najprv začala s výrobou rádií, kde bola prvým výrobcom kombinovaného rádia s gramofónom. 30. roky patria vzniku dnes už známeho loga Braun, ktoré sa používa dodnes. V roku 1940 Braun patentoval svoj prvý prototyp pánskeho planžetového holiaceho strojčeka. V roku 1950, po vojne, sa začala sériová výroba holiacich strojčekov. Tým boli položené základy ku kľúčovému sortimentu značky Braun v súčasnosti.
Základným mottom od Braun sa stal „výkon, dizajn a inovácie“. V roku 1958 bola založená Vysoká škola dizajnu v Ulme a krátko nato Múzeum moderného umenia v New Yorku prijalo niektoré výrobky Braun medzi svoje exponáty. V roku 1964 potom otvorilo novú Galériu dizajnu. Odvtedy získal Braun viac ako 100 ocenení za dizajn.
Braun je vedúcou značkou v technickej inovácii vo všetkých svojich kľúčových kategóriách a vlastní viac ako 7 000 aktívnych patentov. Hlavným trendom súčasnosti je kvalita, spoľahlivosť, dizajn a inovácie. Kľúčovým sortimentom sú predovšetkým výrobky súhrnne nazývané „personal care“ – teda výrobky určené pre starostlivosť o telo. Sú to pánske holiace strojčeky s planžetovým holiacim systémom, dámske holiace strojčeky, epilátory a prístroje pre starostlivosť o vlasy.