Keď sa stretnú Dolce & Gabbana a Hra o tróny

Tváre celebrít bývajú spájané s kampaňami na značkové parfémy už desiatky rokov. V prípade nedávno spustenej kampane Dolce & Gabbana The One však ide o ozajstný zásah do čierneho. V rámci tohtoročnej jesennej reklamnej kampane sa Kit Harington a Emilia Clarke, dve z najvýznamnejších hviezd seriálu Hra o tróny z produkcie stanice HBO, blysli v sérii reklamných spotov značky Dolce & Gabbana. Spoty sú radostné a plné života, ako je napokon pri tejto slávnej módnej značke už tradíciou.

Dolce Gabbana

Zdroj: Facebook stránka Dolce & Gabbana

Vďaka dokonalému načasovaniu je však táto kampaň úplne mimoriadna. Srdce nejedného fanúšika zaplesalo, keď vo finále siedmej série Hry o tróny (odvysielanej v auguste 2017) došlo počas vášnivej a romantickej scény k dlho očakávanému spojeniu dvoch postáv, známych divákom ako Jon Snow a Daenerys Targaryen. Táto scéna vzbudila zvedavosť priaznivcov seriálu po celom svete, vyrojilo sa množstvo teórií a všetci diváci dychtivo očakávajú nadchádzajúcu sériu, ktorá sa však na obrazovky dostane najskôr koncom roka 2018 alebo začiatkom roka 2019. Fanúšikovia si tak vďaka tejto reklamnej kampani prišli na svoje a krátko po skončení siedmej série mohli oboch svojich obľúbencov uvidieť bok po boku. Nielenže tieto dve hviezdy patria k najobľúbenejším hercom súčasnosti, ale navyše je aj názov vôní The One („vyvolený“ alebo „vyvolená“) veľmi príhodný pre úlohu, ktorú obe postavy v kontexte seriálu zohrávajú.

Na základe pôvodnej knižnej predlohy sa špekuluje o tom, či sa práve na jednu z postáv, ktoré predstavujú Kit Harington a Emilia Clarke, nevzťahuje dávne proroctvo o „tom, ktorý bol prisľúbený“. V seriáli je povedané, že príde princ alebo princezná, ktorý/-á má zachrániť svet. Keďže časom upadol význam tohto starodávneho jazyka do zabudnutia, nie je jasné, ktorý z nich je naozaj „tým, kto bol prisľúbený“. Nadchádzajúca séria však už bude tou poslednou, a tak fanúšikovia konečne zistia, kto je „tým vyvoleným“. Kým sa tak však stane, budeme týchto dvoch známych hercov vídať v reklamnej kampani na vône značky Dolce & Gabbana. A ktovie, možno aj potom! Zatiaľ nie je jasné, čo všetko ešte táto kampaň prinesie, ale v prvých dvoch spotoch boli obaja herci natáčaní oddelene. Zatiaľ čo Kit Harington je tvárou kampane na parfumovanú vodu pre mužov The One for Men, Emilia Clarke propaguje toaletnú vodu pre ženy rovnakého radu. Oba spoty boli natočené v súčasnom štýle Dolce & Gabbana. Táto značka sa v rámci svojich kampaní v priebehu niekoľkých posledných rokov snažila navodiť atmosféru Talianska, rodiny a komunity, a to nielen v prípade vôní, ale aj módy.

Dolce Gabbana The One pre ženy

Zdroj: Facebook stránka Dolce & Gabbana

Spoty s oboma hercami sa odohrávajú v uliciach Neapola, v ktorých s miestnymi obyvateľmi spievajú, tancujú aj jedia. Obklopení hudbou si v lúčoch slnka užívajú hravú atmosféru talianskeho neskorého popoludnia. Je zrejmé, že cieľom kampane je navodenie dojmu, že obaja herci, hoci každý zvlášť, sú tými, ktorým sa miestni obyvatelia snažia zapáčiť. Hoci prostredie je iné, myšlienka je rovnaká ako v seriáli: obaja herci tu hrajú ústrednú rolu „vyvolených“.

Dolce & Gabbana dokázala, že rozhodne vie natáčať trefné a nestarnúce reklamné spoty. V roku 2001 návrhári uviedli na trh rad jasných a iskrivých vôní pod názvom Light Blue, ktoré sa dočkali aj mužskej verzie ako kolínska voda pre mužov, uvedená na trh v roku 2008. Tá dodnes patrí medzi jedny z najobľúbenejších a najpredávanejších vôní. Za svoj úspech tento rad z veľkej časti vďačí tiež sexi propagačnej kampani s opálenými modelkami na brehu ostrova Capri oblečenými v maličkých bielych plavkách. Práve stredomorskému duchu vône samotnej aj sprievodnej kampani sa pripisuje nebývalý úspech tejto vône.

Rad The One speje teda podľa všetkého k podobnému osudu. Spojenie už aj tak veľmi obľúbeného radu vôní s populárnymi hereckými hviezdami predstavuje veľký potenciál. Pretože sa spolupráca nachádza ešte len vo svojich úplných začiatkoch, fanúšikovia vášnivo diskutujú o tom, ako bude kampaň pokračovať a či sa herci tiež objavia v spoločnej reklame.

Dolce Gabbana The One pre mužov 

Zdroj: Facebook stránka Dolce & Gabbana

Vôňa pre mužov The One for Men

Ponorte sa do sveta vône The One for Men a nechajte sa uniesť komplexným aromatickým profilom tejto obľúbenej kolínskej vody. Hlavu tvoria náznaky grapefruitu, koriandra a bazalky, ktoré prechádzajú do korenistej vône kardamómu a zázvoru. Základom vône je aróma tabaku a cédrového dreva.

Vôňa The One pre ženy

Vôňa The One pre ženy je zmesou bohatých tónov, ktoré tvoria bergamot a mandarínka so šťavnatým liči a broskyňou, po ktorých sa ďalej rozvíja vôňa ľalie bielej. Srdce a základ sú prestúpené bohatou vôňou vanilky a jantáru a nakoniec vyvážené nádychom pižma.

Vianočné obdobie sa nezadržateľne blíži, no z roka na rok je voľba vhodného darčeka pre vašich najbližších čoraz ťažšia. Čo tak potešiť fanúšika seriálu Hra o tróny darčekovou sadou The One? Táto darčeková sada pre mužov obsahuje kolínsku vodu, balzam po holení a sprchovací gél. Svojej drahej polovičke, ktorá tiež miluje Hru o tróny, určite vyčarujete úsmev na tvári, pokiaľ ju obdarujete darčekovou sadou pre ženy, ktorá obsahuje parfém The One, telové mlieko a sprchovací gél.