


Nič vašim ústam nezaistí pocit ľadovej sviežosti spoľahlivejšie než pravidelné čistenie zubov. Osviežujúca zubná pasta Colgate Elixir Cool Detox sa postará o účinné vydrhnutie nečistôt a zubného povlaku a až 10× dlhší chladivý pocit oproti bežnej fluoridovej paste. Elegantný, luxusne pôsobiaci obal vám ozdobí kúpeľňu a zaručí, že sa čistenie zubov stane obľúbenou súčasťou vášho rituálu.
Vlastnosti:
- jemne a zároveň účinne vydrhne nečistoty
- odstráni zo zubov zvyšky jedla a zubného povlaku
- prináša 10× dlhší chladivý pocit oproti bežnej paste s fluoridmi
- pomáha predchádzať vzniku kazov, podporuje zdravie zubov
- dych vyrážajúci dizajn tuby vám ozdobí kúpeľňu
Zloženie:
- aktívne uhlie – jemne vydrhne nečistoty, má mierne bieliace účinky
- technológia Fresh FX – pre dlhotrvajúci chladivý pocit
- kokosový extrakt
- fluorid sodný
- zabalené v tube z recyklovateľného materiálu
Ako používať:
Osviežujúcu zubnú pastu s aktívnym uhlím Colgate Elixir Cool Detox naneste v adekvátnom množstve na kefku a dôkladne si čistite zuby asi 2 – 3 minúty. Ústa si potom vyplachujte vodou tak dlho, kým neodstránite všetky zvyšky pasty a uvoľnený zubný povlak. Takto si čistite zuby minimálne 2× denne.
Kompletné zloženie
SORBITOL, AQUA, HYDRATED SILICA, SODIUM LAURYL SULFATE, AROMA, PEG-12, CELLULOSE GUM, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM FLUORIDE, SODIUM SACCHARIN, CHARCOAL POWDER, COCOS NUCIFERA FRUIT EXTRACT, MALTODEXTRIN, LIMONENE, CI 16035, CI 42090. BEVAT: SODIUM FLUORIDE (1450 PPM)
Za zloženie výrobku zodpovedá výrobca. Z dôvodu prípadných zmien odporúčame kontrolovať zloženie výrobku priamo na jeho obale.
Existuje niekoľko značiek, ktoré sa stali doslova synonymom pre svoj odbor. Medzi také patrí Colgate, jedna z vôbec najznámejších značiek zubných pást a ďalších výrobkov na ústnu hygienu. Globálna spoločnosť s viac ako dvestoročnou históriou predáva svoje produkty v 222 krajinách sveta a zabezpečuje potreby stoviek miliónov zákazníkov. Aktuálny ročný obrat prevyšuje 10 miliárd dolárov.
Colgate dnes dodáva na pulty obchodov nielen zubné pasty, ale aj zubné kefky, ústne vody, zubné nite a ďalšie výrobky na ústnu a dentálnu hygienu. Veľmi často spolupracuje so zubnými lekármi, v rámci svojich aktivít propaguje prevenciu zubného kazu a podieľa sa na osvete, či sa týka starostlivosti o chrup. Patrí medzi spoločnosti, ktoré fungujú na princípe spoločenskej zodpovednosti. Heslom Colgate je zdravý a krásny úsmev pre celú rodinu.
Výrobné portfólio zahŕňa niekoľko špeciálnych radov – výrobky na ochranu ďasien Colgate Total Pro-Gum Health, pre citlivé zuby Colgate Sensitive Pro-Relief, s bieliacimi účinkami Colgate Max White alebo Colagete Whitening, obohatené o bylinné výťažky Colgate Herbal a ďalšie. Rozsiahly program pre deti zahŕňa výrobky vhodné na starostlivosť o detský chrup.
Zakladateľ značky William Colgate sa narodil v roku 1783 v americkom Kente. Z robotníka v továrni na výrobu mydla sa postupne vypracoval až do pozície váženého a bohatého priemyselníka. Samotná spoločnosť Colgate vznikla v roku 1806 v New Yorku a jej výrobný potenciál bol vtedy úplne sústredený na klasické mydlo a sviečky. Až o veľa rokov neskôr začala vyrábať parfémované mydlá a tiež zubné pasty. Zubné pasty a prípravky na zubnú hygienu stále nesú meno svojho zakladateľa, zatiaľ čo divízia parfémovaných mydiel bola v roku 1889 premenovaná na Palmolive Soap. Oficiálne meno spoločnosti je v súčasnosti Colgate-Palmolive.
Dnes sa spoločnosť Colgate-Palmolive zameriava na štyri hlavné oblasti obchodu a výroby. Popri najznámejšej značke pre ústnu hygienu Colgate sú to značky telovej a vlasovej kozmetiky Palmolive, krmivá pre domácich miláčikov Hill's a prípravky na starostlivosť o domácnosť Ajax.
A na záver dve zaujímavosti. Vedeli ste, že Colgate začal ako úplne prvý predávať zubnú pastu v tube? Predtým sa predávala len v pohároch. Pri veľkom celosvetovom prieskume úspešnosti a dôveryhodnosti značiek v jednotlivých krajinách obsadila značka Colgate v Austrálii a v Mexiku prvé miesto a zvíťazila aj pred gigantickými výrobcami mobilných technológií alebo softvéru (napr. v ČR zvíťazil Microsoft).