Collistar After Sun

krém po opaľovaní proti vráskam

Collistar After Sun krém po opaľovaní proti vráskam
Collistar After Sun krém po opaľovaní proti vráskam
Collistar After Sun krém po opaľovaní proti vráskam
32,45
Zľava 51%
50 ml
15,99

Kód: COL0294 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
utorok 20. 11. 2018
Osobný odber
utorok 20. 11. 2018
Collistar After Sun
50 ml | 15,99

Popis kozmetiky Collistar After Sun

Prípravok po opaľovaní Collistar After Sun poskytne vašej pleti potrebnú starostlivosť po pobyte na slnku.

Vlastnosti:

  • eliminuje škody spôsobené slnečným žiarením
  • pomáha pleti regenerovať
  • predlžuje trvanlivosť opálenia
  • ihneď sa vstrebáva

Použitie:
Nanášajte v dostatočnom množstve na čistú pleť, ktorá bola vystavená slnečnému žiareniu. Používajte na tvár, krk aj dekolt.

Vlastnosti

Konzistencia
krém
Typ pleti
pre všetky typy pleti

O značke Collistar

Parfémy Collistar | Kozmetika Collistar – Collistar bola pôvodne len divíziou istej talianskej farmaceutickej spoločnosti. V roku 1983 sa však do jej čela postavila Daniela Sacerdote a dala jej úplne nový smer. Dnes si tovar tejto značky môžete kúpiť v približne 2 500 parfumériách a obchodných domoch v Taliansku a vo viac ako 3 000 predajniach v zahraničí.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.