Collistar Special Anti-Age

denný liftingový krém pre zrelú pleť

Collistar Special Anti-Age denný liftingový krém pre zrelú pleť
Collistar Special Anti-Age denný liftingový krém pre zrelú pleť
Collistar Special Anti-Age denný liftingový krém pre zrelú pleť
61,60
Zľava 52%
Skryť produkty so špeciálnou zľavou
Kód: COL0057 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Večerné doručenie
už dnes
Osobný odber
už zajtra štvrtok 27. 9. 2018
Collistar Special Anti-Age
50 ml | 29,29

Popis kozmetiky Collistar Special Anti-Age

Vypínacia starostlivosť Collistar Special Anti-Age vám zaistí mladistvý vzhľad vašej pleti.

Vlastnosti:

  • má liftingový efekt
  • regeneruje a vitalizuje
  • zaisťuje pleti svieži a vitálny vzhľad
  • pomáha odstraňovať vrásky

Použitie:
Nanášajte na pleť v tenkej vrstve. Používajte každé ráno a/alebo večer. Nechajte vstrebať.

Vlastnosti

Konzistencia
krém
Podľa problému pleti
hydratácia, spevnenie a lifting, vrásky a linky
Typ pleti
pre všetky typy pleti
Vek
vrásky

O značke Collistar

Parfémy Collistar | Kozmetika Collistar – Collistar bola pôvodne len divíziou istej talianskej farmaceutickej spoločnosti. V roku 1983 sa však do jej čela postavila Daniela Sacerdote a dala jej úplne nový smer. Dnes si tovar tejto značky môžete kúpiť v približne 2 500 parfumériách a obchodných domoch v Taliansku a vo viac ako 3 000 predajniach v zahraničí.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.  

Menu