Collistar 24 Hour Freshness Deodezodorant v spreji s 24hodinovou ochranou

Collistar 24 Hour Freshness Deo dezodorant v spreji s 24hodinovou ochranou
Collistar 24 Hour Freshness Deo dezodorant v spreji s 24hodinovou ochranou
Odporúčaná maloobchodná cena
19,80

Ušetríte 52%
100 ml
9,60

Kód: COL0334 | Na sklade
1
Kuriérom GLS
už zajtra štvrtok 26. 11. 2020
Osobný odber
už dnes

Popis produktu Collistar 24 Hour Freshness Deo
Vlastnosti

Dezodorant Collistar 24 Hour Freshness Deo účinne bojuje proti nepríjemnému zápachu a dodá vám dlhodobo pocit komfortu a sviežosti.

Vlastnosti:

  • chráni pred nepríjemným zápachom
  • dodáva sviežosť
  • poskytuje dlhotrvajúcu ochranu
  • neovplyvňuje prirodzené telesné procesy

Použitie:
Aplikujte na čistú a suchú pokožku podpazušia. Pred použitím pretrepte. Vhodný na každodenné použitie.

Vlastnosti

Druh balenia
sprej
Typ pokožky
pre všetky typy pokožky

O značke Collistar

p>Parfémy Collistar | Kozmetika Collistar – Collistar bola pôvodne len divíziou istej talianskej farmaceutickej spoločnosti. V roku 1983 sa však do jej čela postavila Daniela Sacerdote a dala jej úplne nový smer. Dnes si tovar tejto značky môžete kúpiť v približne 2 500 parfumériách a obchodných domoch v Taliansku a vo viac ako 3 000 predajniach v zahraničí.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.  

Recenzie Collistar 24 Hour Freshness Deo