Collistar Make-up Base Primer

podkladová báza pod očné tiene

Collistar Make-up Base Primer podkladová báza pod očné tiene
Collistar Make-up Base Primer podkladová báza pod očné tiene
Collistar Make-up Base Primer podkladová báza pod očné tiene
20,35
Zľava 10%
10 ml
18,30

Kód: COL1098 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
už zajtra piatok 16. 11. 2018
Osobný odber
pondelok 19. 11. 2018
Collistar Make-up Base Primer
10 ml | 18,30

Popis kozmetiky Collistar Make-up Base Primer

Báza pod očné tiene Collistar Make-up Base Primer podporí intenzitu očných tieňov a zaistí ich perfektnú výdrž.

Vlastnosti:

  • zjednocuje farebný tón
  • zamedzuje zlievaniu očných tieňov
  • zjemňuje pleť očných viečok
  • uľahčuje líčenie očí
  • predlžuje perfektný vzhľad očného make-upu

Použitie:
Bázu naneste v tenkej vrstve na celé viečko a rovnomerne rozotrite. Pokračujte aplikáciu očných tieňov.

O značke Collistar

Parfémy Collistar | Kozmetika Collistar – Collistar bola pôvodne len divíziou istej talianskej farmaceutickej spoločnosti. V roku 1983 sa však do jej čela postavila Daniela Sacerdote a dala jej úplne nový smer. Dnes si tovar tejto značky môžete kúpiť v približne 2 500 parfumériách a obchodných domoch v Taliansku a vo viac ako 3 000 predajniach v zahraničí.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.