Collistar Man

gél po holení + denný hydratačný krém s protivráskovým účinkom

Collistar Man gél po holení + denný hydratačný krém s protivráskovým účinkom
Collistar Man gél po holení + denný hydratačný krém s protivráskovým účinkom
Collistar Man gél po holení + denný hydratačný krém s protivráskovým účinkom
31,90
Zľava 10%
75 ml
28,70

Kód: COL1073 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Večerné doručenie
už dnes
Osobný odber
už zajtra štvrtok 27. 9. 2018
Collistar Man
75 ml | 28,70

Popis kozmetiky Collistar Man

Pleťová starostlivosť Collistar Man poskytne každé ráno vašej tvári všetko potrebné pre celý deň.

Vlastnosti:

  • navracia pleti pevnosť a zanecháva ju vypnutú
  • regeneruje a vitalizuje
  • redukuje vrásky a predchádza ich vzniku
  • intenzívne hydratuje
  • rýchlo sa vstrebáva
  • omladzuje pleť a dodáva jej energiu
  • prípravok je špeciálne vyvinutý pre potreby mužskej pleti

Použitie:
Naneste na oholenú tvár a krk. Nechajte vstrebať. Používajte pravidelne každé ráno.

Vlastnosti

Konzistencia
gél
Podľa problému pleti
hydratácia, ochrana pleti, rozjasnenie a vitalita, vrásky a linky, výživa a dehydratácia
Typ pleti
pre všetky typy pleti
Vek
prvé vrásky, vrásky, zrelá pleť

O značke Collistar

Parfémy Collistar | Kozmetika Collistar – Collistar bola pôvodne len divíziou istej talianskej farmaceutickej spoločnosti. V roku 1983 sa však do jej čela postavila Daniela Sacerdote a dala jej úplne nový smer. Dnes si tovar tejto značky môžete kúpiť v približne 2 500 parfumériách a obchodných domoch v Taliansku a vo viac ako 3 000 predajniach v zahraničí.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.  

Menu

TOPlist