Collistar Nero Sublime®

rozjasňujúce pleťové sérum

Collistar Nero Sublime® rozjasňujúce pleťové sérum
Collistar Nero Sublime® rozjasňujúce pleťové sérum
Collistar Nero Sublime® rozjasňujúce pleťové sérum
Doprava zadarmo
30 ml
59,40

Kód: COL1043 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Zásielkovňa
piatok 16. 11. 2018
Osobný odber
piatok 16. 11. 2018
Collistar Nero Sublime®
30 ml | 59,40

Popis kozmetiky Collistar Nero Sublime®

Pleťové sérum Collistar Nero Sublime® predstavuje prípravok s vysokým obsahom účinných látok. Vďaka tomu poskytuje vašej pleti tú najluxusnejšiu starostlivosť.

Vlastnosti:

  • pomáha vyhladiť vrásky a jemné linky
  • spevňuje kontúry tváre
  • dodáva pleti hutnosť
  • odstraňuje známky únavy
  • navracia pleti sviežosť a mladistvú krásu

Použitie:
Primerané množstvo séra jemne vklepte končekmi prstov do čistej pleti. Aplikujte na tvár, krk aj dekolt. Pokračujte svojou obľúbenou dennou/nočnou starostlivosťou.

Vlastnosti

Konzistencia
sérum
Podľa problému pleti
rozjasnenie a vitalita, spevnenie a lifting, vrásky a linky
Typ pleti
pre všetky typy pleti
Vek
pre všetky vekové skupiny

O značke Collistar

Parfémy Collistar | Kozmetika Collistar – Collistar bola pôvodne len divíziou istej talianskej farmaceutickej spoločnosti. V roku 1983 sa však do jej čela postavila Daniela Sacerdote a dala jej úplne nový smer. Dnes si tovar tejto značky môžete kúpiť v približne 2 500 parfumériách a obchodných domoch v Taliansku a vo viac ako 3 000 predajniach v zahraničí.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.