Collistar Special Essential White® HP

spevňujúci gél na dekolt a poprsie

Collistar Special Essential White® HP spevňujúci gél na dekolt a poprsie
Collistar Special Essential White® HP spevňujúci gél na dekolt a poprsie
Collistar Special Essential White® HP spevňujúci gél na dekolt a poprsie
150 ml
42,10

Kód: COL1007 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
už zajtra streda 14. 11. 2018
Osobný odber
už zajtra streda 14. 11. 2018
Collistar Special Essential White® HP
150 ml | 42,10

Popis kozmetiky Collistar Special Essential White® HP

Prípravok Collistar Special Essential White® HP vypne pokožku poprsia a váš dekolt tak bude pôsobiť pevnejšie.

Vlastnosti:

  • spevňuje pokožku poprsia
  • zvyšuje elasticitu a zachováva jemnosť kože
  • má okamžitý liftingový efekt – viditeľne zlepšuje tvar

Použitie:
Aplikujte na celú oblasť dekoltu a pŕs pomocou jemných krúživých pohybov. Nechajte vstrebať. Pravidelným používaním prípravku zosilnite jeho účinok.

Vlastnosti

Konzistencia
gél
Typ pokožky
pre všetky typy pokožky

O značke Collistar

Parfémy Collistar | Kozmetika Collistar – Collistar bola pôvodne len divíziou istej talianskej farmaceutickej spoločnosti. V roku 1983 sa však do jej čela postavila Daniela Sacerdote a dala jej úplne nový smer. Dnes si tovar tejto značky môžete kúpiť v približne 2 500 parfumériách a obchodných domoch v Taliansku a vo viac ako 3 000 predajniach v zahraničí.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.