CollistarSpecial Perfect Body Multi-Active Deodorant 24 Hours dezodorant v spreji bez obsahu hliníka 24h

Collistar Special Perfect Body Multi-Active Deodorant 24 Hours dezodorant v spreji bez obsahu hliníka 24h
Collistar Special Perfect Body Multi-Active Deodorant 24 Hours dezodorant v spreji bez obsahu hliníka 24h
Doprava zadarmo
Odporúčaná maloobchodná cena
19,25

Ušetríte 29%
100 ml
13,50

Na sklade | Kód: COL0919
1
Darček pre vás
Nakúpte produkty značky Collistar a my vám váš balíček doručíme bez poštovného.
Večerné doručenie
pondelok 6. 12. 2021
Osobný odber
sobota 4. 12. 2021

Dezodorant Collistar Special Perfect Body Multi-Active Deodorant 24 Hours účinne bojuje proti nepríjemnému zápachu a dodá vám dlhodobo pocit komfortu a sviežosti.

Vlastnosti:

  • dodáva sviežosť
  • dodáva dlhodobý pocit komfortu a čistoty

Zloženie:

  • bez alumíniových solí

Použitie:
Aplikujte na čistú a suchú pokožku podpazušia.

Vlastnosti

Druh balenia
sprej
Typ pokožky
pre všetky typy pokožky

Parfémy Collistar | Kozmetika Collistar – Collistar bola pôvodne len divíziou istej talianskej farmaceutickej spoločnosti. V roku 1983 sa však do jej čela postavila Daniela Sacerdote a dala jej úplne nový smer. Dnes si tovar tejto značky môžete kúpiť v približne 2 500 parfumériách a obchodných domoch v Taliansku a vo viac ako 3 000 predajniach v zahraničí.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.