Collistar Special Hyper-Sensitive Skins

očná starostlivosť pre citlivú pleť

Collistar Special Hyper-Sensitive Skins očná starostlivosť pre citlivú pleť
Collistar Special Hyper-Sensitive Skins očná starostlivosť pre citlivú pleť
Collistar Special Hyper-Sensitive Skins očná starostlivosť pre citlivú pleť
36,30
Zľava 46%
15 ml
19,77

Kód: COL0086 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
pondelok 17. 12. 2018
Osobný odber
pondelok 17. 12. 2018
Collistar Special Hyper-Sensitive Skins
15 ml | 19,77

Popis kozmetiky Collistar Special Hyper-Sensitive Skins

Očná starostlivosť Collistar Special Hyper-Sensitive Skins ošetruje pleť očného okolia a dodáva jej potrebnú výživu a hydratáciu.

Vlastnosti:

  • hĺbkovo hydratuje
  • vyhladzuje linky a jemné vrásky
  • upokojuje podráždenie očného okolia
  • odstraňuje opuchy a tmavé kruhy pod očami
  • oftalmologicky testované
  • dodáva očnému okoliu mladistvý vzhľad

Použitie:
Ráno a/alebo večer naneste prípravok okolo kontúr očí ľahkým poklepávaním, kým sa plne nevstrebe.

Vlastnosti

Podľa problému pleti
citlivá a alergická pleť, opuchy a tmavé kruhy, vrásky a linky
Typ pleti
citlivá
Vek
pre všetky vekové skupiny

O značke Collistar

Parfémy Collistar | Kozmetika Collistar – Collistar bola pôvodne len divíziou istej talianskej farmaceutickej spoločnosti. V roku 1983 sa však do jej čela postavila Daniela Sacerdote a dala jej úplne nový smer. Dnes si tovar tejto značky môžete kúpiť v približne 2 500 parfumériách a obchodných domoch v Taliansku a vo viac ako 3 000 predajniach v zahraničí.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.