Estée Lauder New Dimension

spevňujúci očný krém

Estée Lauder New Dimension spevňujúci očný krém
Estée Lauder New Dimension spevňujúci očný krém
Estée Lauder New Dimension spevňujúci očný krém
Doprava zadarmo
95,00
Zľava 36%
10 ml
60,60

Skryť produkty so špeciálnou zľavou
Kód: EST3735 | Viac než 5 ks na sklade
ks
Zásielkovňa
už zajtra piatok 16. 11. 2018
Osobný odber
už zajtra piatok 16. 11. 2018
Estée Lauder New Dimension
10 ml | 60,60

Popis kozmetiky Estée Lauder New Dimension

Očná starostlivosť Estée Lauder New Dimension ošetruje pleť očného okolia a dodáva jej potrebnú výživu a hydratáciu.

Vlastnosti:

  • osviežuje a zjemňuje očné okolie
  • dodáva očnému okoliu mladistvý vzhľad
  • vyhladzuje linky a jemné vrásky
  • dodáva pleti pružnosť

Použitie:
Ráno a/alebo večer naneste prípravok okolo kontúr očí ľahkým poklepávaním, kým sa plne nevstrebe.

Vlastnosti

Podľa problému pleti
hydratácia, opuchy a tmavé kruhy, rozjasnenie a vitalita, spevnenie a lifting, vrásky a linky
Typ pleti
pre všetky typy pleti
Vek
vrásky, zrelá pleť

O značke Estée Lauder

Táto svetoznáma kozmetická značka nesie meno svojej zakladateľky, Američanky Estée Lauder (rod. Josephine Esther Mentzer). Nie je bez zaujímavosti, že Estée začínala iba so štyrmi prípravkami, ktoré ponúkala v newyorských hoteloch a vizážistických salónoch.
Filozofia spoločnosti je jednoduchá – každá žena môže vyzerať skvele. Estée však razila zásadu, že zákazníčkam je potrebné ukázať nielen to, ako sa krásnymi môžu stať, ale aj to, ako si krásu udržať. Z tohto dôvodu sa veľa venovala poradenstvu a školeniu konzultantiek. Netrvalo dlho a z jej malého podniku sa stal nadnárodný koncern, ktorého výrobky sú dnes k dispozícii vo viac ako 150 krajinách sveta.
Parfémy, maskary, make-upy, krémy a ďalšie výrobky Estée Lauder obsahujú celý rad unikátnych aj luxusných ingrediencií (kryštáliky rubínov, zafírov a iných drahých kameňov, koloidné zlato a pod.). Estée Lauder ako prvá na svete objavila účinky glukozamínu (odstraňuje odumreté kožné bunky) a môže sa pochváliť množstvom patentov.
Nie div, že výrobky značky Estée Lauder používa celý rad celebrít – napríklad Jennifer Lopez, Gwyneth Paltrov či Karen Graham. Obrovský úspech dosiahlo predovšetkým regeneračné sérum Advanced Repair, ktoré v roku 2007 získalo cenu Allure Best of Beauty a je vôbec najpredávanejším produktom firmy.
Značka Estée Lauder iste zaujme všetkých jedincov, ktorí sa chcú každý deň rozmaznávať, túžia po mladistvom a príťažlivom vzhľade a zháňajú výnimočnú kozmetiku určenú tým najnáročnejším spotrebiteľom.