Eveline Cosmetics Aqua Hybrid

intenzívny spevňujúci denný a nočný krém 45+

Eveline Cosmetics Aqua Hybrid intenzívny spevňujúci denný a nočný krém 45+
Eveline Cosmetics Aqua Hybrid intenzívny spevňujúci denný a nočný krém 45+
Eveline Cosmetics Aqua Hybrid intenzívny spevňujúci denný a nočný krém 45+
50 ml
6,90

Kód: EVE2131 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Zásielkovňa
už zajtra utorok 22. 1. 2019
Osobný odber
už zajtra utorok 22. 1. 2019
Eveline Cosmetics Aqua Hybrid
50 ml | 6,90

Popis kozmetiky Eveline Cosmetics Aqua Hybrid

Aby bola pleť zdravá a krásna, je potrebné sa o ňu dobre starať. Prípravok na deň aj noc Eveline Cosmetics Aqua Hybrid dodá pleti všetku potrebnú starostlivosť.

Vlastnosti:

  • regeneruje a vitalizuje
  • navracia pleti pevnosť a zanecháva ju vypnutú
  • intenzívne hydratuje
  • hĺbkovo vyživuje
  • zanecháva pleť na dotyk zamatovo jemnú

Použitie:
Naneste na očistenú pleť a vmasírujte krúživými pohybmi. Používajte každé ráno a/alebo večer.

Vlastnosti

Konzistencia
krém
Podľa problému pleti
hydratácia, regenerácia a obnova hustoty, spevnenie a lifting
Typ pleti
citlivá, suchá
Vek
zrelá pleť

O značke Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics – kvalita pre každého. Eveline Cosmetics bola založená v roku 1983 a dnes patrí medzi najväčších výrobcov kozmetiky v Poľsku. Za svoje približne tri dekády pôsobenia na trhu sa značka rozšírila do viac ako 70 krajín celého sveta.
Zákazníci Eveline Cosmetics si môžu vyberať z veľmi bohatej ponuky dekoratívnej kozmetiky a produktov pre starostlivosť o tvár a celé telo. Ich dôveru si značka získala vysokou kvalitou získanou mnohoročnými skúsenosťami a súčasne priaznivými cenami.
K filozofii značky patria rýchle reagovanie na nové trendy a myšlienka, že zvoliť si pre seba tú správnu kozmetiku je nesmierne dôležité. Preto sa v Eveline Cosmetics snaží čo najviac zohľadniť potreby a požiadavky svojich zákazníkov a hľadí na to, aby si v jej ponuke vybral to najlepšie pre seba naozaj každý. 
Eveline Cosmetics znamená inovatívnosť, kvalitu, profesionalitu a garanciu účinnosti v kombinácii s ústretovým prístupom k zákazníkom a cenovou dostupnosťou.