Eveline Cosmetics Extra Soft

hydratačný a ukľudňujúci krém pre citlivú pokožku

Eveline Cosmetics Extra Soft hydratačný a ukľudňujúci krém pre citlivú pokožku
Eveline Cosmetics Extra Soft hydratačný a ukľudňujúci krém pre citlivú pokožku
Eveline Cosmetics Extra Soft hydratačný a ukľudňujúci krém pre citlivú pokožku
175 ml
4,10

Kód: EVE03077 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
utorok 23. 4. 2019
Osobný odber
streda 24. 4. 2019
Eveline Cosmetics Extra Soft
175 ml | 4,10

Popis kozmetiky Eveline Cosmetics Extra Soft

Telový krém Eveline Cosmetics Extra Soft ošetruje vašu pokožku a dodáva jej potrebnú výživu a dlhodobú hydratáciu.

Vlastnosti:

  • hĺbkovo hydratuje pokožku
  • napravuje suchú pokožku
  • upokojuje pokožku a osviežuje ju
  • na použitie na telo aj na tvár

Použitie:
Naneste prípravok na čistú pokožku a jemne vmasírujte do úplného vstrebania.

Vlastnosti

Kedy používať
na deň
Konzistencia
krém
Podľa problému pleti
citlivá a alergická pleť, výživa a dehydratácia
SPF
bez SPF
Typ pleti
citlivá, suchá
Typ pokožky
alergická, citlivá, suchá
Účinok
upokojenie, výživa
Vek
pre všetky vekové skupiny

O značke Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics – kvalita pre každého. Eveline Cosmetics bola založená v roku 1983 a dnes patrí medzi najväčších výrobcov kozmetiky v Poľsku. Za svoje približne tri dekády pôsobenia na trhu sa značka rozšírila do viac ako 70 krajín celého sveta.
Zákazníci Eveline Cosmetics si môžu vyberať z veľmi bohatej ponuky dekoratívnej kozmetiky a produktov pre starostlivosť o tvár a celé telo. Ich dôveru si značka získala vysokou kvalitou získanou mnohoročnými skúsenosťami a súčasne priaznivými cenami.
K filozofii značky patria rýchle reagovanie na nové trendy a myšlienka, že zvoliť si pre seba tú správnu kozmetiku je nesmierne dôležité. Preto sa v Eveline Cosmetics snaží čo najviac zohľadniť potreby a požiadavky svojich zákazníkov a hľadí na to, aby si v jej ponuke vybral to najlepšie pre seba naozaj každý. 
Eveline Cosmetics znamená inovatívnosť, kvalitu, profesionalitu a garanciu účinnosti v kombinácii s ústretovým prístupom k zákazníkom a cenovou dostupnosťou.