Eveline Cosmetics FaceMed+

pleťové sérum proti hlbokým vráskam

Eveline Cosmetics FaceMed+ pleťové sérum proti hlbokým vráskam
Eveline Cosmetics FaceMed+ pleťové sérum proti hlbokým vráskam
Eveline Cosmetics FaceMed+ pleťové sérum proti hlbokým vráskam
18 ml
7,90

Kód: EVE2247 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
piatok 25. 1. 2019
Osobný odber
piatok 25. 1. 2019
Eveline Cosmetics FaceMed+
18 ml | 7,90

Popis kozmetiky Eveline Cosmetics FaceMed+

Pleťové sérum Eveline Cosmetics FaceMed+ predstavuje prípravok s vysokým obsahom účinných látok. Vďaka tomu poskytuje vašej pleti tú najluxusnejšiu starostlivosť.

Vlastnosti:

  • pomáha odstraňovať vrásky
  • pomáha odstraňovať príznaky starnutia pleti
  • navracia pleti sviežosť a mladistvú krásu
  • obnovuje pružnosť pleti
  • hydratuje a vyživuje pleť
  • má liftingový efekt

Použitie:
Primerané množstvo séra jemne vklepte končekmi prstov do čistej pleti. Aplikujte na tvár, krk aj dekolt.

Vlastnosti

Konzistencia
sérum
Podľa problému pleti
spevnenie a lifting, vrásky a linky
Typ pleti
pre všetky typy pleti
Vek
vrásky, zrelá pleť

O značke Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics – kvalita pre každého. Eveline Cosmetics bola založená v roku 1983 a dnes patrí medzi najväčších výrobcov kozmetiky v Poľsku. Za svoje približne tri dekády pôsobenia na trhu sa značka rozšírila do viac ako 70 krajín celého sveta.
Zákazníci Eveline Cosmetics si môžu vyberať z veľmi bohatej ponuky dekoratívnej kozmetiky a produktov pre starostlivosť o tvár a celé telo. Ich dôveru si značka získala vysokou kvalitou získanou mnohoročnými skúsenosťami a súčasne priaznivými cenami.
K filozofii značky patria rýchle reagovanie na nové trendy a myšlienka, že zvoliť si pre seba tú správnu kozmetiku je nesmierne dôležité. Preto sa v Eveline Cosmetics snaží čo najviac zohľadniť potreby a požiadavky svojich zákazníkov a hľadí na to, aby si v jej ponuke vybral to najlepšie pre seba naozaj každý. 
Eveline Cosmetics znamená inovatívnosť, kvalitu, profesionalitu a garanciu účinnosti v kombinácii s ústretovým prístupom k zákazníkom a cenovou dostupnosťou.