Eveline Cosmetics Gold Lift Expert

luxusný spevňujúci krém s 24karátovým zlatom

Eveline Cosmetics Gold Lift Expert luxusný spevňujúci krém s 24karátovým zlatom
Eveline Cosmetics Gold Lift Expert luxusný spevňujúci krém s 24karátovým zlatom
Eveline Cosmetics Gold Lift Expert luxusný spevňujúci krém s 24karátovým zlatom
50 ml
7,40

Kód: EVE2129 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
štvrtok 15. 11. 2018
Osobný odber
štvrtok 15. 11. 2018
Eveline Cosmetics Gold Lift Expert
50 ml | 7,40

Popis kozmetiky Eveline Cosmetics Gold Lift Expert

Aby bola pleť zdravá a krásna, je potrebné sa o ňu dobre starať. Prípravok na deň aj noc Eveline Cosmetics Gold Lift Expert dodá pleti všetku potrebnú starostlivosť.

Vlastnosti:

  • navracia pleti pevnosť a zanecháva ju vypnutú
  • regeneruje a vitalizuje
  • redukuje vrásky a predchádza ich vzniku
  • dodáva pleti sviežosť a jas
  • má liftingový efekt

Použitie:
Naneste na očistenú pleť a vmasírujte krúživými pohybmi. Používajte každé ráno a/alebo večer.

Vlastnosti

Konzistencia
krém
Podľa problému pleti
spevnenie a lifting
Typ pleti
citlivá, suchá
Vek
zrelá pleť

O značke Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics – kvalita pre každého. Eveline Cosmetics bola založená v roku 1983 a dnes patrí medzi najväčších výrobcov kozmetiky v Poľsku. Za svoje približne tri dekády pôsobenia na trhu sa značka rozšírila do viac ako 70 krajín celého sveta.
Zákazníci Eveline Cosmetics si môžu vyberať z veľmi bohatej ponuky dekoratívnej kozmetiky a produktov pre starostlivosť o tvár a celé telo. Ich dôveru si značka získala vysokou kvalitou získanou mnohoročnými skúsenosťami a súčasne priaznivými cenami.
K filozofii značky patria rýchle reagovanie na nové trendy a myšlienka, že zvoliť si pre seba tú správnu kozmetiku je nesmierne dôležité. Preto sa v Eveline Cosmetics snaží čo najviac zohľadniť potreby a požiadavky svojich zákazníkov a hľadí na to, aby si v jej ponuke vybral to najlepšie pre seba naozaj každý. 
Eveline Cosmetics znamená inovatívnosť, kvalitu, profesionalitu a garanciu účinnosti v kombinácii s ústretovým prístupom k zákazníkom a cenovou dostupnosťou.