Eveline Cosmetics Pure Control

čistiace tonikum

Eveline Cosmetics Pure Control čistiace tonikum
Eveline Cosmetics Pure Control čistiace tonikum
Eveline Cosmetics Pure Control čistiace tonikum
200 ml
3,50

Kód: EVE1740 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Zásielkovňa
už zajtra štvrtok 22. 11. 2018
Osobný odber
už zajtra štvrtok 22. 11. 2018
Darček pre vás
Darček pre vás
Darček pre vás
Darček pre vás
Vyberte si produkty zo širokej ponuky Eveline Cosmetics v hodnote aspoň 7,70 € a dostanete hneď dva darčeky: masku na pleť a masku na ruky. Doprajte si kvalitnú starostlivosť od Eveline Cosmetics.
Eveline Cosmetics Pure Control
200 ml | 3,50

Popis kozmetiky Eveline Cosmetics Pure Control

Tonizačný prípravok Eveline Cosmetics Pure Control pomôže dočistiť, zharmonizovať a osviežiť vašu pleť.

Vlastnosti:

  • zbavuje pleť nečistôt aj mastnoty
  • okamžite pleť upokojuje
  • zmierňuje prejavy akné
  • osviežuje a rozjasňuje

Použitie:
Naneste na kozmetický tampón a krúživými pohybmi pleť ošetrite.

Vlastnosti

Konzistencia
tonikum
Podľa problému pleti
akné a problematická pleť, póry a mastná pleť
Typ pleti
mastná, problematická

O značke Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics – kvalita pre každého. Eveline Cosmetics bola založená v roku 1983 a dnes patrí medzi najväčších výrobcov kozmetiky v Poľsku. Za svoje približne tri dekády pôsobenia na trhu sa značka rozšírila do viac ako 70 krajín celého sveta.
Zákazníci Eveline Cosmetics si môžu vyberať z veľmi bohatej ponuky dekoratívnej kozmetiky a produktov pre starostlivosť o tvár a celé telo. Ich dôveru si značka získala vysokou kvalitou získanou mnohoročnými skúsenosťami a súčasne priaznivými cenami.
K filozofii značky patria rýchle reagovanie na nové trendy a myšlienka, že zvoliť si pre seba tú správnu kozmetiku je nesmierne dôležité. Preto sa v Eveline Cosmetics snaží čo najviac zohľadniť potreby a požiadavky svojich zákazníkov a hľadí na to, aby si v jej ponuke vybral to najlepšie pre seba naozaj každý. 
Eveline Cosmetics znamená inovatívnosť, kvalitu, profesionalitu a garanciu účinnosti v kombinácii s ústretovým prístupom k zákazníkom a cenovou dostupnosťou.