Eveline Cosmetics BioHyaluron 4D

denný a nočný krém 30+

2×
Eveline Cosmetics BioHyaluron 4D denný a nočný krém 30+
Eveline Cosmetics BioHyaluron 4D denný a nočný krém 30+
Eveline Cosmetics BioHyaluron 4D denný a nočný krém 30+
SPF 8 50 ml
7,00

Kód: EVE0849 | Viac než 20 ks na sklade

Produkt môže mať odlišné balenie než to, ktoré je na obrázku.

ks
Kuriérom SPS (UPS)
už zajtra piatok 18. 1. 2019
Osobný odber
už zajtra piatok 18. 1. 2019
Eveline Cosmetics BioHyaluron 4D
SPF 8 50 ml | 7,00

Popis kozmetiky Eveline Cosmetics BioHyaluron 4D

Aby bola pleť zdravá a krásna, je potrebné sa o ňu dobre starať. Prípravok na deň aj noc Eveline Cosmetics BioHyaluron 4D dodá pleti všetku potrebnú starostlivosť.

Vlastnosti:

  • redukuje vrásky a predchádza ich vzniku
  • navracia pleti pevnosť a zanecháva ju vypnutú
  • hĺbkovo vyživuje
  • intenzívne hydratuje

Použitie:
Naneste na očistenú pleť a vmasírujte krúživými pohybmi. Používajte každé ráno a/alebo večer.

Vlastnosti

Konzistencia
krém
Podľa problému pleti
citlivá a alergická pleť, hydratácia
Typ pleti
pre všetky typy pleti vrátane citlivej
Vek
prvé vrásky

O značke Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics – kvalita pre každého. Eveline Cosmetics bola založená v roku 1983 a dnes patrí medzi najväčších výrobcov kozmetiky v Poľsku. Za svoje približne tri dekády pôsobenia na trhu sa značka rozšírila do viac ako 70 krajín celého sveta.
Zákazníci Eveline Cosmetics si môžu vyberať z veľmi bohatej ponuky dekoratívnej kozmetiky a produktov pre starostlivosť o tvár a celé telo. Ich dôveru si značka získala vysokou kvalitou získanou mnohoročnými skúsenosťami a súčasne priaznivými cenami.
K filozofii značky patria rýchle reagovanie na nové trendy a myšlienka, že zvoliť si pre seba tú správnu kozmetiku je nesmierne dôležité. Preto sa v Eveline Cosmetics snaží čo najviac zohľadniť potreby a požiadavky svojich zákazníkov a hľadí na to, aby si v jej ponuke vybral to najlepšie pre seba naozaj každý. 
Eveline Cosmetics znamená inovatívnosť, kvalitu, profesionalitu a garanciu účinnosti v kombinácii s ústretovým prístupom k zákazníkom a cenovou dostupnosťou.