Eveline Cosmetics BioHyaluron 4D

denný a nočný krém 40+

Eveline Cosmetics BioHyaluron 4D denný a nočný krém 40+
Eveline Cosmetics BioHyaluron 4D denný a nočný krém 40+
SPF 8 50 ml

Kód: EVE0850 | Tento tovar nie je momentálne k dispozícii

Produkt môže mať odlišné balenie než to, ktoré je na obrázku.

Darček pre vás
Darček pre vás
Darček pre vás
Darček pre vás
Vyberte si v košíku z našej ponuky skvelých letných darčekov k nákupu čohokoľvek nad 40 €.
Eveline Cosmetics BioHyaluron 4D
SPF 8 50 ml

Popis produktu Eveline Cosmetics BioHyaluron 4D

Prípravok Eveline Cosmetics BioHyaluron 4D vám pomôže na ceste ku krásnej pleti bez vrások.

Vlastnosti:

  • redukuje vrásky a predchádza ich vzniku
  • navracia pleti pevnosť a zanecháva ju vypnutú
  • intenzívne hydratuje
  • hĺbkovo vyživuje
  • omladzuje pleť a dodáva jej energiu

Použitie:
Aplikujte na tvár, krk aj dekolt. Používajte každé ráno a/alebo večer.

Vlastnosti

Kedy používať
na deň, na deň aj noc
Konzistencia
krém
Ochrana pred slnkom
bez SPF
Typ pleti
pre všetky typy pleti, vrásky a zrelá pleť
Účinok
proti starnutiu
Vek
vrásky

O značke Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics – kvalita pre každého. Eveline Cosmetics bola založená v roku 1983 a dnes patrí medzi najväčších výrobcov kozmetiky v Poľsku. Za svoje približne tri dekády pôsobenia na trhu sa značka rozšírila do viac ako 70 krajín celého sveta.
Zákazníci Eveline Cosmetics si môžu vyberať z veľmi bohatej ponuky dekoratívnej kozmetiky a produktov pre starostlivosť o tvár a celé telo. Ich dôveru si značka získala vysokou kvalitou získanou mnohoročnými skúsenosťami a súčasne priaznivými cenami.
K filozofii značky patria rýchle reagovanie na nové trendy a myšlienka, že zvoliť si pre seba tú správnu kozmetiku je nesmierne dôležité. Preto sa v Eveline Cosmetics snaží čo najviac zohľadniť potreby a požiadavky svojich zákazníkov a hľadí na to, aby si v jej ponuke vybral to najlepšie pre seba naozaj každý. 
Eveline Cosmetics znamená inovatívnosť, kvalitu, profesionalitu a garanciu účinnosti v kombinácii s ústretovým prístupom k zákazníkom a cenovou dostupnosťou.