Garnier Ambre Solairemlieko na opaľovanie SPF 30

1×
Garnier Ambre Solaire mlieko na opaľovanie SPF 30
Garnier Ambre Solaire mlieko na opaľovanie SPF 30
Výpredaj
200 ml
6,18

Kód: GAR1090 | Na sklade

Produkt môže mať odlišné balenie než to, ktoré je na obrázku.

1

Pridané do košíka

Garnier Ambre Solaire mlieko na opaľovanie SPF 30
| 1 ks | 6,18
Kuriérom GLS
štvrtok 17. 10. 2019
Osobný odber
štvrtok 17. 10. 2019
  • Popis produktu
  • O značke
  • Recenzie

Popis produktu Garnier Ambre Solaire
Vlastnosti

Ochranný opaľovací prípravok Garnier Ambre Solaire Ambre Solaire je nevyhnutnou súčasťou starostlivosti o pokožku pri pobyte na slnku.

Vlastnosti:

  • chráni pokožku pred poškodením vplyvom UV žiarenia
  • dodáva pokožke potrebnú hydratáciu
  • prípravok je vodoodolný

Použitie:
Pred pobytom na slnku naneste v dostatočnom množstve na pokožku celého tela.

Vlastnosti

Konzistencia
mlieko
Ochranný faktor
vysoká ochrana (SPF 30 – SPF 50)
Typ pokožky
pre všetky typy pokožky

O značke Garnier

Kozmetika Garnier ovplyvňuje životy mužov a žien po celom svete už viac než jedno storočie. Vznikla vo Francúzsku a postupne sa vyprofilovala medzi najuznávanejšie kozmetické značky.

Jej príbeh začal písať v roku 1904 kaderník Alfred Amour Garnier, keď vyvinul prvé rastlinné tonikum pre krásu vlasov, ktoré sa čoskoro stalo bestsellerom. V roku 1960 vznikla prvá farba na vlasy Garnier na domáce použitie a ženy tak začali hľadieť na svoje vlasy ako na módny doplnok. Medzi ďalšie prípravky, ktoré získali okamžitú popularitu, patrí napríklad micelárna voda Garnier alebo čistiaci gél Garnier Pure Active.

Značka Garnier vždy načúva svojim zákazníkom a reflektuje ich potreby v starostlivosti o pleť a vlasy. Vytvára prípravky, ktoré sú skutočne účinné, ľahko dostupné a uľahčujú každodenné rituály starostlivosti o krásu. Práve vďaka týmto skutočnostiam sa kozmetika Garnier stala takou úspešnou a dnes ju môžete nájsť vo viac než 120 krajinách sveta.

Recenzie Garnier Ambre Solaire

5.0
1
Zobraziť hodnotenie podľa vlastností
jednoduchosť aplikácie
kozmetická kvalita
spokojnosť s výsledkom