Guess Mantoaletná voda pre mužov

4×
Guess Man toaletná voda pre mužov
Guess Man toaletná voda pre mužov
50 ml
12,15

Kód: GUS0727 | Na sklade
1
Darček pre vás
Pri vašej objednávke nad 50 € si v košíku môžete vybrať jednu obľúbenú pastu od MEDIBLANC.
Darček pre vás
Darček pre vás
Darček pre vás
Darček pre vás
Zásielkovňa
už zajtra pondelok 10. 8. 2020
Osobný odber
už zajtra pondelok 10. 8. 2020

Popis parfému Guess Man
Zloženie

Guess Guess pour Homme je veľmi svieža, ovocno-korenistá vôňa pre mužov. Pozýva vás, aby ste vstupili do sveta sily a nekonečného opojenia zmyslov. Osviežte telo aj ducha s jedinečnou kompozíciou prírody. Tak čistý, zmyselný a mužný je len parfém Guess pour Homme. Iskrivý nektár zo sladkého ovocia a delikátneho korenia je ukrytý v efektnom, dizajnovom flakóne. Zaujímavý parfém je inšpirovaný životným štýlom a konceptom tejto americkej módnej značky. Klasika a pohodlie, s výrazným akcentom moderného štýlu, sa stáva nadčasovou záležitosťou, ktorá je hlavným lákadlom značky Guess a jej parfému Guess pour Homme.

S prvými tónmi tejto skvelej vône ucítite sviežy bergamot a šťavnaté zelené jablko. Neskôr sa ponoríte do opojného elixíru z levandule, lieskového oriešku, korenia a zázvoru na jemnom podklade paliny, ktorá dodáva celej vôni špecifický nádych tajomna. V závere sa môžete kochať hrejivým akordom vzácneho santalového dreva, pižma a exotickej ambry. Mužský parfém od Guess vám vydrží robiť spoločnosť po celý deň.

Parfémy Guess sú luxusným doplnkom pre pravých mužov aj ženy. Na svoje si prídu milovníci sviežich, korenistých vôní aj priaznivci sladkej romantiky v podobe zmyselných, orientálnych tónov. Vyberie si každý bez ohľadu na vek, či životný štýl. Netradičný parfém Guess Guess pour Homme sa nesnaží byť niečím, čím nie je. Ponúka vám čisté línie slobody, sily a zmyselnosti. To všetko v jemnej, čistej prírode. Staňte sa mužom hodným značky Guess, a nikdy nebudete odvážnejším a príťažlivejším mužom!

Zloženie

Tzv. vysoké tóny - rozvinú sa ihneď po aplikácii. Tvoria prvý dojem a sú spravidla veľmi intenzívne, odznievajú rýchlo.
Hlava
jablko, bergamot
Tzv. stredné tóny - Srdce nastupuje po niekoľkých minútach, po odznení hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny.
Srdce
palina, lieskový orech, levanduľa, zázvor, korenie
Tzv. nízke tóny - posledná a najdlhšia fáza parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale môže to byť i celý deň.
Základ
santalové drevo, semiš, pižmo, jedľa, ambra, balzam
Druh vône
citrusová, aromatická

O značke Guess

p>Parfémy Guess | Guess – americký sen. Americká módna značka Guess je známa predovšetkým svojimi odevmi vyznačujúcimi sa vysokou kvalitou, silným slovom v určovaní trendov a kreatívnym marketingom. Nemenej úspešné sú však aj módne doplnky značky, hodinky a šperky, a v neposlednom rade parfémy.
Značku Guess založili v roku 1981 bratia Georges, Armand, Paul a Maurice Marciano, ktorí sa narodili v Maroku a v roku 1977 sa presťahovali do Kalifornie, aby si vydobyli svoj americký sen. V priebehu 70. rokov upútali pozornosť módneho sveta používaním džínsoviny, ktorá v tom čase bola pokladaná za staromódnu. Návrhy bratov Marcianovcov boli natoľko nadčasové, zmyselné a apartné, že zmenili prístup módneho sveta k džínsom naveky.
Dnes patrí značka Guess k tým najuznávanejším na svete a jej ležérna móda a doplnky pre ženy, mužov a deti udávajú životný štýl. Medzi hviezdami, s ktorými Guess spolupracuje na marketingu, sa objavili okrem iného Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni a Naomi Campbell. V 21. storočí sa značka výrazne spája s menom Paris Hilton.
Prvý parfém uviedla značka Guess na trh v 80. rokoch v spolupráci s Revlon, neskôr začala spolupracovať s Coty. V roku 1990 si pozornosť získal dámsky parfém Guess Original s vonnými tónmi mandarínky, grapefruitu, citrónu, jazmínu, hyacintu alebo jantáru. Medzi najznámejšie pánske vône patrí osviežujúci, vzdušný a zmyselný parfém Guess Seductive Homme Blue. Parfémy Guess sú vytvárané v spolupráci s návrhármi vôňou ako Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner alebo Bernard Ellena.
Značka Guess, pôsobiaca dnes vo viac ako 80 krajinách sveta, sa vyznačuje kombináciou lásky k americkému západu s európskou senzitívnosťou a je symbolom mladistvého, sexy a dobrodružného životného štýlu. V priebehu desaťročí Guess podnecoval ľudí k snívaniu so svojimi ikonickým reklamnými kampaňami, ktorými okrem iného urobil veľmi slávnymi celý rad dovtedy neznámych tvárí.
Posolstvo značky Guess znie, že každý môže dosiahnuť svoj skutočný americký sen.  

Recenzie Guess Man