Guess Night Accesstoaletná voda pre mužov

Guess Night Access toaletná voda pre mužov
Guess Night Access toaletná voda pre mužov
50 ml

Kód: GUS0868 | Tento produkt nie je momentálne k dispozícii

Stráženie dostupnosti produktu

Radi Vás budeme informovať e-mailom, až produkt naskladníme. Samozrejme, je len na vás, či ponuku využijete.

Odoslaním súhlasíte so spracovaním e-mailu spoločnosťou Notino s.r.o. s cieľom informovania o dostupnosti konkrétneho produktu. Máte právo svoj súhlas kedykoľvek odvolať. Viac informácií v zásadách spracovania osobných údajov.

Popis parfému Guess Night Access
Zloženie

Toaletná voda Guess Night Access je výrazne mužná vôňa, ktorá vám pozdvihne sebavedomie v akúkoľvek dennú hodinu.

  • aromatická vôňa
  • pre moderného džentlmena
  • na bežné nosenie, ale aj na špeciálnu príležitosť

Zloženie

Tzv. vysoké tóny - rozvinú sa ihneď po aplikácii. Tvoria prvý dojem a sú spravidla veľmi intenzívne, odznievajú rýchlo.
Hlava
grapefruit, šafrán, elemi
Tzv. stredné tóny - Srdce nastupuje po niekoľkých minútach, po odznení hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny.
Srdce
céder
Tzv. nízke tóny - posledná a najdlhšia fáza parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale môže to byť i celý deň.
Základ
fazule tonka, vanilka, pačuli
Druh vône
drevitá

O značke Guess

p>Parfémy Guess | Guess – americký sen. Americká módna značka Guess je známa predovšetkým svojimi odevmi vyznačujúcimi sa vysokou kvalitou, silným slovom v určovaní trendov a kreatívnym marketingom. Nemenej úspešné sú však aj módne doplnky značky, hodinky a šperky, a v neposlednom rade parfémy.
Značku Guess založili v roku 1981 bratia Georges, Armand, Paul a Maurice Marciano, ktorí sa narodili v Maroku a v roku 1977 sa presťahovali do Kalifornie, aby si vydobyli svoj americký sen. V priebehu 70. rokov upútali pozornosť módneho sveta používaním džínsoviny, ktorá v tom čase bola pokladaná za staromódnu. Návrhy bratov Marcianovcov boli natoľko nadčasové, zmyselné a apartné, že zmenili prístup módneho sveta k džínsom naveky.
Dnes patrí značka Guess k tým najuznávanejším na svete a jej ležérna móda a doplnky pre ženy, mužov a deti udávajú životný štýl. Medzi hviezdami, s ktorými Guess spolupracuje na marketingu, sa objavili okrem iného Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni a Naomi Campbell. V 21. storočí sa značka výrazne spája s menom Paris Hilton.
Prvý parfém uviedla značka Guess na trh v 80. rokoch v spolupráci s Revlon, neskôr začala spolupracovať s Coty. V roku 1990 si pozornosť získal dámsky parfém Guess Original s vonnými tónmi mandarínky, grapefruitu, citrónu, jazmínu, hyacintu alebo jantáru. Medzi najznámejšie pánske vône patrí osviežujúci, vzdušný a zmyselný parfém Guess Seductive Homme Blue. Parfémy Guess sú vytvárané v spolupráci s návrhármi vôňou ako Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner alebo Bernard Ellena.
Značka Guess, pôsobiaca dnes vo viac ako 80 krajinách sveta, sa vyznačuje kombináciou lásky k americkému západu s európskou senzitívnosťou a je symbolom mladistvého, sexy a dobrodružného životného štýlu. V priebehu desaťročí Guess podnecoval ľudí k snívaniu so svojimi ikonickým reklamnými kampaňami, ktorými okrem iného urobil veľmi slávnymi celý rad dovtedy neznámych tvárí.
Posolstvo značky Guess znie, že každý môže dosiahnuť svoj skutočný americký sen.  

Recenzie Guess Night Access