Mary Kay Botanical Effects

hydratačný a ochranný fluid SPF 30

Mary Kay Botanical Effects hydratačný a ochranný fluid SPF 30
Mary Kay Botanical Effects hydratačný a ochranný fluid SPF 30
Mary Kay Botanical Effects hydratačný a ochranný fluid SPF 30
Mary Kay Botanical Effects hydratačný a ochranný fluid SPF 30
Mary Kay Botanical Effects hydratačný a ochranný fluid SPF 30
Mary Kay Botanical Effects hydratačný a ochranný fluid SPF 30
Mary Kay Botanical Effects hydratačný a ochranný fluid SPF 30
Mary Kay Botanical Effects hydratačný a ochranný fluid SPF 30
Mary Kay Botanical Effects hydratačný a ochranný fluid SPF 30
Mary Kay Botanical Effects hydratačný a ochranný fluid SPF 30
Mary Kay Botanical Effects hydratačný a ochranný fluid SPF 30
50 ml
21,90

Kód: MKY1738 | 2 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
už zajtra utorok 20. 11. 2018
Osobný odber
už zajtra utorok 20. 11. 2018
Darček pre vás
Len tento týždeň môžete získať zľavu 25 % na tento produkt. Použite kód bf25sk. Viac informácií nájdete tu. Akcia sa nevzťahuje na produkty v akcii a vo výpredaji.
Mary Kay Botanical Effects
50 ml | 21,90

Popis kozmetiky Mary Kay Botanical Effects

Pleť je denne vystavená veľkému množstvu faktorov, ktoré ju môžu vysušovať. Hydratačný krém Mary Kay Botanical Effects jej všetku potrebnú vlhkosť dodá späť.

Vlastnosti:

  • poskytuje pleti dlhodobú a intenzívnu hydratáciu
  • rýchlo sa vstrebáva
  • navracia pleti pocit komfortu

Použitie:
Naneste krém na očistenú pleť a jemnými, krúživými pohybmi ho votrite.

Vlastnosti

Konzistencia
krém
Ochranný faktor
vysoká ochrana (SPF 30 – SPF 50)
Podľa problému pleti
hydratácia, ochrana pleti
Typ pleti
pre všetky typy pleti
Vek
pre všetky vekové skupiny

O značke Mary Kay

Mary Kay má svoj pôvod v ďalekom zámorí. Práve osoba rovnakého mena sa v roku 1963 postarala o to, že sa známe logo Mary Kay začalo objavovať medzi ďalšími a novými zákazníkmi. Žena s tromi deťmi sa pustila do produkcie tejto telovej kozmetiky s veľkým a neskrotným odhodlaním. Pôvodný predaj najznámejšej americkej kozmetickej značky začal formou podomového predaja a neskôr bol presunutý takmer do 29 krajín celého sveta. Mary Kay sa snažila očariť milióny nadšených zákazníčok predovšetkým efektívnymi výsledkami používania všetkých modelových rád príslušných prípravkov. Jej miesto sa nachádza predovšetkým v domácom použití.