Mary Kay Botanical Effects

osviežujúce tonikum pre všetky typy pleti

Mary Kay Botanical Effects osviežujúce tonikum pre všetky typy pleti
Mary Kay Botanical Effects osviežujúce tonikum pre všetky typy pleti
Mary Kay Botanical Effects osviežujúce tonikum pre všetky typy pleti
Mary Kay Botanical Effects osviežujúce tonikum pre všetky typy pleti
Mary Kay Botanical Effects osviežujúce tonikum pre všetky typy pleti
Mary Kay Botanical Effects osviežujúce tonikum pre všetky typy pleti
Mary Kay Botanical Effects osviežujúce tonikum pre všetky typy pleti
Mary Kay Botanical Effects osviežujúce tonikum pre všetky typy pleti
Mary Kay Botanical Effects osviežujúce tonikum pre všetky typy pleti
Mary Kay Botanical Effects osviežujúce tonikum pre všetky typy pleti
Mary Kay Botanical Effects osviežujúce tonikum pre všetky typy pleti
Výpredaj
147 ml
16,23

Kód: MKY1739 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
piatok 23. 11. 2018
Osobný odber
piatok 23. 11. 2018
Darček pre vás
Len tento týždeň môžete získať zľavu 25 % na tento produkt. Použite kód bf25sk. Viac informácií nájdete tu. Akcia sa nevzťahuje na produkty v akcii a vo výpredaji.
Mary Kay Botanical Effects
147 ml | 16,23

Popis kozmetiky Mary Kay Botanical Effects

Čistiaca voda Mary Kay Botanical Effects predstavuje záverečný krok pri čistení pleti. Odstraňuje zvyšky make-upu a nečistôt a zanechá pleť krásne sviežu.

Vlastnosti:

  • minimalizuje nadmernú tvorbu kožného mazu
  • jemne vypína pleť
  • redukuje nedokonalosti pleti

Použitie:
Nanášajte kozmetickým tampónom a krúživými pohybmi dočistite pleť. Opakujte, kým nie je tampónik celkom čistý.

Vlastnosti

Konzistencia
tonikum
Typ pleti
pre všetky typy pleti

O značke Mary Kay

Mary Kay má svoj pôvod v ďalekom zámorí. Práve osoba rovnakého mena sa v roku 1963 postarala o to, že sa známe logo Mary Kay začalo objavovať medzi ďalšími a novými zákazníkmi. Žena s tromi deťmi sa pustila do produkcie tejto telovej kozmetiky s veľkým a neskrotným odhodlaním. Pôvodný predaj najznámejšej americkej kozmetickej značky začal formou podomového predaja a neskôr bol presunutý takmer do 29 krajín celého sveta. Mary Kay sa snažila očariť milióny nadšených zákazníčok predovšetkým efektívnymi výsledkami používania všetkých modelových rád príslušných prípravkov. Jej miesto sa nachádza predovšetkým v domácom použití.