Mary Kay TimeWise

denný protivráskový krém pre normálnu až suchú pleť

Mary Kay TimeWise denný protivráskový krém pre normálnu až suchú pleť
Mary Kay TimeWise denný protivráskový krém pre normálnu až suchú pleť
Mary Kay TimeWise denný protivráskový krém pre normálnu až suchú pleť
Mary Kay TimeWise denný protivráskový krém pre normálnu až suchú pleť
Mary Kay TimeWise denný protivráskový krém pre normálnu až suchú pleť
Mary Kay TimeWise denný protivráskový krém pre normálnu až suchú pleť
Mary Kay TimeWise denný protivráskový krém pre normálnu až suchú pleť
Mary Kay TimeWise denný protivráskový krém pre normálnu až suchú pleť
Mary Kay TimeWise denný protivráskový krém pre normálnu až suchú pleť
Mary Kay TimeWise denný protivráskový krém pre normálnu až suchú pleť
Mary Kay TimeWise denný protivráskový krém pre normálnu až suchú pleť
Mary Kay TimeWise denný protivráskový krém pre normálnu až suchú pleť
Mary Kay TimeWise denný protivráskový krém pre normálnu až suchú pleť
Mary Kay TimeWise denný protivráskový krém pre normálnu až suchú pleť
88 ml
34,40

Kód: MKY0085 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
už zajtra štvrtok 22. 11. 2018
Osobný odber
už zajtra štvrtok 22. 11. 2018
Darček pre vás
Len tento týždeň môžete získať zľavu 25 % na tento produkt. Použite kód bf25sk. Viac informácií nájdete tu. Akcia sa nevzťahuje na produkty v akcii a vo výpredaji.
Mary Kay TimeWise
88 ml | 34,40

Popis kozmetiky Mary Kay TimeWise

Prípravok Mary Kay TimeWise vám pomôže na ceste ku krásnej pleti bez vrások.

Vlastnosti:

  • pomáha odstraňovať vrásky
  • hydratuje a vyživuje pleť
  • posilňuje pleť
  • jemne vypína vrchnú vrstvu pleti

Zloženie:

  • bez parfumácie

Použitie:
Nanášajte na pleť v tenkej vrstve. Nechajte vstrebať.

Vlastnosti

Konzistencia
krém
Podľa problému pleti
vrásky a linky
Typ pleti
suchá
Vek
vrásky

O značke Mary Kay

Mary Kay má svoj pôvod v ďalekom zámorí. Práve osoba rovnakého mena sa v roku 1963 postarala o to, že sa známe logo Mary Kay začalo objavovať medzi ďalšími a novými zákazníkmi. Žena s tromi deťmi sa pustila do produkcie tejto telovej kozmetiky s veľkým a neskrotným odhodlaním. Pôvodný predaj najznámejšej americkej kozmetickej značky začal formou podomového predaja a neskôr bol presunutý takmer do 29 krajín celého sveta. Mary Kay sa snažila očariť milióny nadšených zákazníčok predovšetkým efektívnymi výsledkami používania všetkých modelových rád príslušných prípravkov. Jej miesto sa nachádza predovšetkým v domácom použití.