Mary Kay TimeWise

očný krém pre suchú a zmiešanú pleť

Mary Kay TimeWise očný krém pre suchú a zmiešanú pleť
Mary Kay TimeWise očný krém pre suchú a zmiešanú pleť
Mary Kay TimeWise očný krém pre suchú a zmiešanú pleť
Mary Kay TimeWise očný krém pre suchú a zmiešanú pleť
Mary Kay TimeWise očný krém pre suchú a zmiešanú pleť
Mary Kay TimeWise očný krém pre suchú a zmiešanú pleť
Mary Kay TimeWise očný krém pre suchú a zmiešanú pleť
Mary Kay TimeWise očný krém pre suchú a zmiešanú pleť
Mary Kay TimeWise očný krém pre suchú a zmiešanú pleť
Mary Kay TimeWise očný krém pre suchú a zmiešanú pleť
Mary Kay TimeWise očný krém pre suchú a zmiešanú pleť
Mary Kay TimeWise očný krém pre suchú a zmiešanú pleť
Mary Kay TimeWise očný krém pre suchú a zmiešanú pleť
Mary Kay TimeWise očný krém pre suchú a zmiešanú pleť
Mary Kay TimeWise očný krém pre suchú a zmiešanú pleť
Mary Kay TimeWise očný krém pre suchú a zmiešanú pleť
14 g
32,80

Kód: MKY0140 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
štvrtok 22. 11. 2018
Osobný odber
štvrtok 22. 11. 2018
Darček pre vás
Len tento týždeň môžete získať zľavu 25 % na tento produkt. Použite kód bf25sk. Viac informácií nájdete tu. Akcia sa nevzťahuje na produkty v akcii a vo výpredaji.
Mary Kay TimeWise
14 g | 32,80

Popis kozmetiky Mary Kay TimeWise

Očná starostlivosť Mary Kay TimeWise ošetruje pleť očného okolia a dodáva jej potrebnú výživu a hydratáciu.

Vlastnosti:

  • navracia pleti pevnosť a zanecháva ju vypnutú
  • rozjasňuje očné okolie
  • hĺbkovo hydratuje
  • upokojuje podráždenie očného okolia

Použitie:
Ráno a/alebo večer naneste prípravok okolo kontúr očí ľahkým poklepávaním, kým sa plne nevstrebe.

Vlastnosti

Podľa problému pleti
póry a mastná pleť
Typ pleti
mastná, suchá
Vek
pre všetky vekové skupiny

O značke Mary Kay

Mary Kay má svoj pôvod v ďalekom zámorí. Práve osoba rovnakého mena sa v roku 1963 postarala o to, že sa známe logo Mary Kay začalo objavovať medzi ďalšími a novými zákazníkmi. Žena s tromi deťmi sa pustila do produkcie tejto telovej kozmetiky s veľkým a neskrotným odhodlaním. Pôvodný predaj najznámejšej americkej kozmetickej značky začal formou podomového predaja a neskôr bol presunutý takmer do 29 krajín celého sveta. Mary Kay sa snažila očariť milióny nadšených zákazníčok predovšetkým efektívnymi výsledkami používania všetkých modelových rád príslušných prípravkov. Jej miesto sa nachádza predovšetkým v domácom použití.