Mary Kay TimeWise

sérum pre zjednotenie farebného tónu pleti

Mary Kay TimeWise sérum pre zjednotenie farebného tónu pleti
Mary Kay TimeWise sérum pre zjednotenie farebného tónu pleti
Mary Kay TimeWise sérum pre zjednotenie farebného tónu pleti
Mary Kay TimeWise sérum pre zjednotenie farebného tónu pleti
Mary Kay TimeWise sérum pre zjednotenie farebného tónu pleti
Mary Kay TimeWise sérum pre zjednotenie farebného tónu pleti
Mary Kay TimeWise sérum pre zjednotenie farebného tónu pleti
Mary Kay TimeWise sérum pre zjednotenie farebného tónu pleti
Mary Kay TimeWise sérum pre zjednotenie farebného tónu pleti
Mary Kay TimeWise sérum pre zjednotenie farebného tónu pleti
Mary Kay TimeWise sérum pre zjednotenie farebného tónu pleti
Mary Kay TimeWise sérum pre zjednotenie farebného tónu pleti
Mary Kay TimeWise sérum pre zjednotenie farebného tónu pleti
Mary Kay TimeWise sérum pre zjednotenie farebného tónu pleti
29 ml
45,90

Kód: MKY1670 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
utorok 20. 11. 2018
Osobný odber
utorok 20. 11. 2018
Mary Kay TimeWise
29 ml | 45,90

Popis kozmetiky Mary Kay TimeWise

Pleťové sérum Mary Kay TimeWise predstavuje prípravok s vysokým obsahom účinných látok. Vďaka tomu poskytuje vašej pleti tú najluxusnejšiu starostlivosť.

Vlastnosti:

  • zjednocuje farebný tón pleti
  • pomáha odstraňovať príznaky starnutia pleti
  • navracia pleti sviežosť a mladistvú krásu

Použitie:
Primerané množstvo séra jemne vklepte končekmi prstov do čistej pleti. Aplikujte na tvár, krk aj dekolt.

Vlastnosti

Konzistencia
sérum
Podľa problému pleti
hydratácia, pigmentové škvrny a zjednotenie, rozjasnenie a vitalita
Typ pleti
suchá až zmiešaná
Vek
pre všetky vekové skupiny

O značke Mary Kay

Mary Kay má svoj pôvod v ďalekom zámorí. Práve osoba rovnakého mena sa v roku 1963 postarala o to, že sa známe logo Mary Kay začalo objavovať medzi ďalšími a novými zákazníkmi. Žena s tromi deťmi sa pustila do produkcie tejto telovej kozmetiky s veľkým a neskrotným odhodlaním. Pôvodný predaj najznámejšej americkej kozmetickej značky začal formou podomového predaja a neskôr bol presunutý takmer do 29 krajín celého sveta. Mary Kay sa snažila očariť milióny nadšených zákazníčok predovšetkým efektívnymi výsledkami používania všetkých modelových rád príslušných prípravkov. Jej miesto sa nachádza predovšetkým v domácom použití.