


Typ vlasov | všetky typy vlasov |
Účinok | lesk a hebkosť, uhladenie vlasov, proti elektrizovaniu vlasov |
Typ pokožky hlavy | všetky typy pokožky hlavy |
Vlasy, ktoré elektrizujú a nekontrolovateľne poletujú okolo tváre, vedia nahnevať. Dajte si účes do poriadku. Uhladzujúci krém TIGI Bed Head After Party pre lesk a hebkosť vlasov sa postará o skrotenie neposedných kučier. Krém pramene krásne vyhladí a zanechá ich lesklé a žiarivé. Už žiadne poletovanie v dôsledku statickej elektriny. Urobte pre hladké vlasy maximum.
Vlastnosti:
- uhladzuje vlasy a zabraňuje ich krepovateniu
- má okamžitý antistatický účinok
- zanecháva pramene hodvábne hladké, lesklé a žiarivé
- vhodný pre všetky typy vlasov, kučeravé, matné aj hrubé
- nezaťažuje vlasové vlákna
- jednoduché použitie
Zloženie:
- ľahký kondicionér – uhladzuje a redukuje statickú elektrinu, dodáva lesk bez zaťaženia
- komplex proti krepovateniu – uhladzuje a pohlcuje vlhkosť zo vzduchu, zvyšuje lesk vlasov
- ricínový olej – pomáha rovnomernejšie odrážať lesk
- okúzľujúca vôňa lesného ovocia
Ako aplikovať:
Krém Bed Head After Party možno použiť na dokončenie účesu. Malé množstvo krému rozotrite medzi dlaňami a aplikujte na suché alebo vlhké vlasy. Na rovnomerné rozotretie prečešte kefou. Vlasy nechajte uschnúť na vzduchu alebo ich vysušte fénom.
Kompletné zloženie
WATER (AQUA/EAU), DIMETHICONE, CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONOL, ACRYLAMIDE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE COPOLYMER, PHENYL TRIMETHICONE, PROPYLENE GLYCOL, ISOHEXADECANE, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE (PARFUM), PEG-8 METHICONE, ETHYLHEXYL HYDROXYSTEARATE, POLYSORBATE 80, SORBITAN OLEATE, PEG-4DILAURATE, PEG-4 LAURATE, IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE, PEG-4, SODIUM PCA, DIMETHICONE PEG-8 MEADOWFOAMATE, PANTHENOL, CINNAMIDOPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, AMYL CINNAMAL, BENZYL SALICYLATE, CITRAL, CITRONELLOL, GERANIOL, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, LINALOOL, BISMUTH OXYCHLORIDE (CI 77163), MICA (CI 77019), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891).
Za zloženie výrobku zodpovedá výrobca. Z dôvodu prípadných zmien odporúčame kontrolovať zloženie výrobku priamo na jeho obale.
Kozmetika TIGI | Spoločnosť TIGI založili v roku 1986 štyria bratia Mascolovci – potomkovia slávneho talianskeho kaderníka Franca Mascolo, medzi ktorého stálych zákazníkov patrili aj legendárne herečky Sophia Loren a Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno a Anthony kráčali v šľapajach svojho otca a v podstate z ničoho vybudovali prestížnu sieť kaderníckych salónov Toni & Guy. Tá má dnes viac než 420 pobočiek v 42 krajinách po celom svete.
Výnimočnosť produktov TIGI teda spočíva najmä v tom, že sú navrhované profesionálnymi vlasovými stylistami pre potreby iných profesionálnych vlasových stylistov. S tým súvisí aj skutočnosť, že TIGI Creative Team každý rok vymýšľa nové kolekcie účesov, určené výhradne na propagáciu troch kľúčových radov tejto exkluzívnej značky – Bed Head, S-Factor a Catwalk.
Práve posledná spomínaná predstavuje pomyselný most spájajúci svety krásnych vlasov a špičkovej módy. Bola to hlavne spolupráca s mladým britským návrhárom Christopherom Kaneom, čo Catwalk posunulo na ďalšiu, ešte vyššiu úroveň. Vďaka tomu teraz kaderníci dokážu uspokojiť aj tých najnáročnejších klientov túžiacich po vizáži filmových či hudobných hviezd. Nie je bez zaujímavosti, že vôňa kozmetiky TIGI Catwalk je inšpirovaná exkluzívnymi parfémami.
Pri výrobe šampónov, kondicionérov, modelovacích pást a ďalších výrobkov TIGI sa často používajú pomerne netradičné ingrediencie. Napríklad autori kolekcie Catwalk Curlesque na základe poznatkov modernej biológie vytvorili tzv. Catwalk Aquacomplex – unikátny „koktail“ z uhorkovej vody a výťažkov z rôznych druhov rias, chalúh aj morského fenikla. Ten sa krátko po svojom uvedení do predaja stal hitom medzi ženami, ktoré nosia vlnité, prípadne kučeravé vlasy. Samostatnú zmienku si zaslúžia takisto luxusné prísady ako kašmír, šampanské alebo perly, nachádzajúce sa v prípravkoch línie S-Factor.
Značka TIGI iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyzerať skvele, ale nemajú chuť tráviť hodiny svojho voľného času v salónoch krásy, hľadajú prvotriednu kvalitu za rozumné ceny, sú hraví, baví ich robiť si kreatívne účesy a vyberajú predovšetkým očami (podľa dizajnu a farby balenia ).