TIGI Bed Head Ego Boost

bezoplachový kondicionér na rozstrapkané končeky vlasov

TIGI Bed Head Ego Boost bezoplachový kondicionér na rozstrapkané končeky vlasov
TIGI Bed Head Ego Boost bezoplachový kondicionér na rozstrapkané končeky vlasov
TIGI Bed Head Ego Boost bezoplachový kondicionér na rozstrapkané končeky vlasov
237 ml
6,20

Kód: TIG0194 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Zásielkovňa
už zajtra streda 21. 11. 2018
Osobný odber
už zajtra streda 21. 11. 2018
TIGI Bed Head Ego Boost
237 ml | 6,20

Popis kozmetiky TIGI Bed Head Ego Boost

Popis:
Tigi Bed Head bezoplachový kondicionér na rozštiepené končeky vyživuje suché a poškodené vlasy. Kondicionér vo forme gélového krému zaceľuje povrch vlasového vlákna a bráni pred ďalším mechanickým poškodením. Po použití Tigi Bed Head bezoplachového kondicionéru budú vaše vlasy pružné a lesklé. Prípravok uľahčuje rozčesávanie vlasov a znovuobnovuje rozštiepené končeky.

Účinky:

  • Vyživuje suché a poškodené vlasy
  • Zaceľuje a uhladzuje povrch vlasového vlákna
  • Chráni pred mechanickým poškodením vlasov
  • Dodáva pružnosť a lesk
  • Uľahčuje rozčesávanie vlasov
  • Znovuobnovuje rozštiepené končeky

Typ vlasov:
Vhodné pre všetky typy vlasov, pre vlasy s rozštiepenými končekmi.

Ako aplikovať:
Malé množstvo prípravku votrite do vlasov, zamerajte sa na končeky vlasov. Bezoplachový kondicionér možno aplikovať na suché aj mokré vlasy.

Vlastnosti

Konzistencia
gélový krém
Typ vlasov
lámavé vlasy a rozštiepené končeky, poškodené vlasy
Účinok
prevencia rozštiepených končekov

O značke TIGI

Kozmetika TIGI | Spoločnosť TIGI založili v roku 1986 štyria bratia Mascolovci – potomkovia slávneho talianskeho kaderníka Franca Mascolo, medzi ktorého stálych zákazníkov patrili aj legendárne herečky Sophia Loren a Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno a Anthony kráčali v šľapajach svojho otca a v podstate z ničoho vybudovali prestížnu sieť kaderníckych salónov Toni & Guy. Tá má dnes viac než 420 pobočiek v 42 krajinách po celom svete.
Výnimočnosť produktov TIGI teda spočíva najmä v tom, že sú navrhované profesionálnymi vlasovými stylistami pre potreby iných profesionálnych vlasových stylistov. S tým súvisí aj skutočnosť, že TIGI Creative Team každý rok vymýšľa nové kolekcie účesov, určené výhradne na propagáciu troch kľúčových radov tejto exkluzívnej značky – Bed Head, S-Factor a Catwalk.
Práve posledná spomínaná predstavuje pomyselný most spájajúci svety krásnych vlasov a špičkovej módy. Bola to hlavne spolupráca s mladým britským návrhárom Christopherom Kaneom, čo Catwalk posunulo na ďalšiu, ešte vyššiu úroveň. Vďaka tomu teraz kaderníci dokážu uspokojiť aj tých najnáročnejších klientov túžiacich po vizáži filmových či hudobných hviezd. Nie je bez zaujímavosti, že vôňa kozmetiky TIGI Catwalk je inšpirovaná exkluzívnymi parfémami.
Pri výrobe šampónov, kondicionérov, modelovacích pást a ďalších výrobkov TIGI sa často používajú pomerne netradičné ingrediencie. Napríklad autori kolekcie Catwalk Curlesque na základe poznatkov modernej biológie vytvorili tzv. Catwalk Aquacomplex – unikátny „koktail“ z uhorkovej vody a výťažkov z rôznych druhov rias, chalúh aj morského fenikla. Ten sa krátko po svojom uvedení do predaja stal hitom medzi ženami, ktoré nosia vlnité, prípadne kučeravé vlasy. Samostatnú zmienku si zaslúžia takisto luxusné prísady ako kašmír, šampanské alebo perly, nachádzajúce sa v prípravkoch línie S-Factor.
Značka TIGI iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyzerať skvele, ale nemajú chuť tráviť hodiny svojho voľného času v salónoch krásy, hľadajú prvotriednu kvalitu za rozumné ceny, sú hraví, baví ich robiť si kreatívne účesy a vyberajú predovšetkým očami (podľa dizajnu a farby balenia ).