TIGI Bed Head Motor Mouthkrém pre objem vlasov s neónovým efektom

1×
TIGI Bed Head Motor Mouth krém pre objem vlasov s neónovým efektom
TIGI Bed Head Motor Mouth krém pre objem vlasov s neónovým efektom
240 ml
8,90

Kód: TIG2015 | Na sklade
1
Darček pre vás
Stačí teraz nakúpiť čokoľvek v hodnote nad 50 € a v košíku si ako darček môžete vybrať ponožky, peňaženku alebo trendy tašku. Nezabudnite, táto ponuka je limitovaná a platí len do vypredania zásob.
Darček pre vás
Darček pre vás
Darček pre vás
Kuriérom GLS
pondelok 9. 12. 2019
Osobný odber
už zajtra sobota 7. 12. 2019
  • Popis produktu
  • O značke
  • Recenzie

Popis produktu TIGI Bed Head Motor Mouth
Vlastnosti

Tužiaci prípravok TIGI Bed Head Motor Mouth dodá vášmu účesu požadovaný tvar a objem.

Vlastnosti:

  • dodáva objem od korienkov
  • zvyšuje prirodzený lesk vlasov
  • rýchly a jednoduchý styling

Použitie:
Pred použitím dobre pretrepte.

Vlastnosti

Konzistencia
krém
Typ pokožky hlavy
všetky typy pokožky hlavy
Účinok
väčší objem vlasov, lesk a hebkosť, ochrana vlasov pred slnkom
Typ vlasov
všetky typy vlasov

O značke TIGI

Kozmetika TIGI | Spoločnosť TIGI založili v roku 1986 štyria bratia Mascolovci – potomkovia slávneho talianskeho kaderníka Franca Mascolo, medzi ktorého stálych zákazníkov patrili aj legendárne herečky Sophia Loren a Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno a Anthony kráčali v šľapajach svojho otca a v podstate z ničoho vybudovali prestížnu sieť kaderníckych salónov Toni & Guy. Tá má dnes viac než 420 pobočiek v 42 krajinách po celom svete.
Výnimočnosť produktov TIGI teda spočíva najmä v tom, že sú navrhované profesionálnymi vlasovými stylistami pre potreby iných profesionálnych vlasových stylistov. S tým súvisí aj skutočnosť, že TIGI Creative Team každý rok vymýšľa nové kolekcie účesov, určené výhradne na propagáciu troch kľúčových radov tejto exkluzívnej značky – Bed Head, S-Factor a Catwalk.
Práve posledná spomínaná predstavuje pomyselný most spájajúci svety krásnych vlasov a špičkovej módy. Bola to hlavne spolupráca s mladým britským návrhárom Christopherom Kaneom, čo Catwalk posunulo na ďalšiu, ešte vyššiu úroveň. Vďaka tomu teraz kaderníci dokážu uspokojiť aj tých najnáročnejších klientov túžiacich po vizáži filmových či hudobných hviezd. Nie je bez zaujímavosti, že vôňa kozmetiky TIGI Catwalk je inšpirovaná exkluzívnymi parfémami.
Pri výrobe šampónov, kondicionérov, modelovacích pást a ďalších výrobkov TIGI sa často používajú pomerne netradičné ingrediencie. Napríklad autori kolekcie Catwalk Curlesque na základe poznatkov modernej biológie vytvorili tzv. Catwalk Aquacomplex – unikátny „koktail“ z uhorkovej vody a výťažkov z rôznych druhov rias, chalúh aj morského fenikla. Ten sa krátko po svojom uvedení do predaja stal hitom medzi ženami, ktoré nosia vlnité, prípadne kučeravé vlasy. Samostatnú zmienku si zaslúžia takisto luxusné prísady ako kašmír, šampanské alebo perly, nachádzajúce sa v prípravkoch línie S-Factor.
Značka TIGI iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyzerať skvele, ale nemajú chuť tráviť hodiny svojho voľného času v salónoch krásy, hľadajú prvotriednu kvalitu za rozumné ceny, sú hraví, baví ich robiť si kreatívne účesy a vyberajú predovšetkým očami (podľa dizajnu a farby balenia ).  

Recenzie TIGI Bed Head Motor Mouth