TIGI Bed Head Rockaholic

sprej pre plážový efekt

TIGI Bed Head Rockaholic sprej pre plážový efekt
TIGI Bed Head Rockaholic sprej pre plážový efekt
TIGI Bed Head Rockaholic sprej pre plážový efekt
250 ml

Kód: TIG2358 | Tento tovar nie je momentálne k dispozícii

Stráženie dostupnosti tovaru

Radi Vás budeme informovať e-mailom, až tovar naskladníme. Samozrejme, je len na vás, či ponuku využijete.

TIGI Bed Head Rockaholic
250 ml

Stráženie dostupnosti tovaru

Radi Vás budeme informovať e-mailom, až tovar naskladníme. Samozrejme, je len na vás, či ponuku využijete.

Popis kozmetiky TIGI Bed Head Rockaholic

Plážový sprej TIGI Bed Head Rockaholic zaistí vašim vlasom ležérny vzhľad ako od mora.

Vlastnosti:

  • ľahká textúra, ktorá nezaťažuje vlasy
  • prirodzene fixuje
  • vlasy zostávajú pod kontrolou

Použitie:
Aplikujte rovnomerne do suchých alebo vlhkých vlasov.

Vlastnosti

Konzistencia
sprej
Účinok
definícia a textúra

O značke TIGI

Kozmetika TIGI | Spoločnosť TIGI založili v roku 1986 štyria bratia Mascolovci – potomkovia slávneho talianskeho kaderníka Franca Mascolo, medzi ktorého stálych zákazníkov patrili aj legendárne herečky Sophia Loren a Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno a Anthony kráčali v šľapajach svojho otca a v podstate z ničoho vybudovali prestížnu sieť kaderníckych salónov Toni & Guy. Tá má dnes viac než 420 pobočiek v 42 krajinách po celom svete.
Výnimočnosť produktov TIGI teda spočíva najmä v tom, že sú navrhované profesionálnymi vlasovými stylistami pre potreby iných profesionálnych vlasových stylistov. S tým súvisí aj skutočnosť, že TIGI Creative Team každý rok vymýšľa nové kolekcie účesov, určené výhradne na propagáciu troch kľúčových radov tejto exkluzívnej značky – Bed Head, S-Factor a Catwalk.
Práve posledná spomínaná predstavuje pomyselný most spájajúci svety krásnych vlasov a špičkovej módy. Bola to hlavne spolupráca s mladým britským návrhárom Christopherom Kaneom, čo Catwalk posunulo na ďalšiu, ešte vyššiu úroveň. Vďaka tomu teraz kaderníci dokážu uspokojiť aj tých najnáročnejších klientov túžiacich po vizáži filmových či hudobných hviezd. Nie je bez zaujímavosti, že vôňa kozmetiky TIGI Catwalk je inšpirovaná exkluzívnymi parfémami.
Pri výrobe šampónov, kondicionérov, modelovacích pást a ďalších výrobkov TIGI sa často používajú pomerne netradičné ingrediencie. Napríklad autori kolekcie Catwalk Curlesque na základe poznatkov modernej biológie vytvorili tzv. Catwalk Aquacomplex – unikátny „koktail“ z uhorkovej vody a výťažkov z rôznych druhov rias, chalúh aj morského fenikla. Ten sa krátko po svojom uvedení do predaja stal hitom medzi ženami, ktoré nosia vlnité, prípadne kučeravé vlasy. Samostatnú zmienku si zaslúžia takisto luxusné prísady ako kašmír, šampanské alebo perly, nachádzajúce sa v prípravkoch línie S-Factor.
Značka TIGI iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyzerať skvele, ale nemajú chuť tráviť hodiny svojho voľného času v salónoch krásy, hľadajú prvotriednu kvalitu za rozumné ceny, sú hraví, baví ich robiť si kreatívne účesy a vyberajú predovšetkým očami (podľa dizajnu a farby balenia ).