


Typ vlasov | všetky typy vlasov |
Účinok | definícia a textúra, podpora vĺn |
Typ pokožky hlavy | všetky typy pokožky hlavy |
Dĺžka vlasov | dlhé vlasy |
Milujete drsnú štruktúru svojich vlasov po kúpaní v mori? Slaný sprej TIGI Bed Head Salty Not Sorry vytvorí požadovaný efekt plážových vĺn. Soľ z Mŕtveho mora, polyméry a glycerín zaisťujú dokonalú textúru a hĺbkovú hydratáciu prameňov bez nežiaduceho krepovatenia. Môžete si dopriať ležérny, dovolenkový účes, kedykoľvek sa vám zachce.
Vlastnosti:
- vytvorí ležérne rozstrapatený vzhľad
- dodáva prameňom požadovanú štruktúru
- dodá vlasom efekt plážových vĺn
- zabezpečuje pružnú a silnú fixáciu
- hĺbkovo hydratuje vlasy
- chráni pred vlhkosťou a krepovatením
- ideálny pre krátke a stredne dlhé vlasy
- príjemná kvetinová vôňa
Zloženie:
- soľ z Mŕtveho mora – dodáva vlasom štruktúru ako z mora
- stylingové polyméry – poskytujú pružné spevnenie a chránia vlasy pred vlhkosťou a krepovatením
- glycerín – viaže vlhkosť vnútri vlasového vlákna pre hĺbkovú hydratáciu
Ako aplikovať:
Slaný sprej TIGI naneste rovnomerne na suché alebo uterákom vysušené vlasy od korienkov až ku končekom vo vzdialenosti 25 – 30 cm. Vytvarujte do požadovaného tvaru a nechajte uschnúť alebo použite fén s difuzérom.
Kompletné zloženie
WATER (AQUA/EAU), SODIUM CHLORIDE, MAGNESIUM SULFATE, PVP, GLYCERIN, SEA SALT (MARIS SAL/SEL MARIN), PEG-17 DIMETHICONE, PHENOXYETHANOL, OLETH-20, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, AMINOMETHYL PROPANOL, POLYSORBATE 20, FRAGRANCE (PARFUM), DISODIUM EDTA, PEG-4 DILAURATE, PEG-4 LAURATE, PEG-4, IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE, LIMONENE, LINALOOL.
Za zloženie výrobku zodpovedá výrobca. Z dôvodu prípadných zmien odporúčame kontrolovať zloženie výrobku priamo na jeho obale.
Kozmetika TIGI | Spoločnosť TIGI založili v roku 1986 štyria bratia Mascolovci – potomkovia slávneho talianskeho kaderníka Franca Mascolo, medzi ktorého stálych zákazníkov patrili aj legendárne herečky Sophia Loren a Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno a Anthony kráčali v šľapajach svojho otca a v podstate z ničoho vybudovali prestížnu sieť kaderníckych salónov Toni & Guy. Tá má dnes viac než 420 pobočiek v 42 krajinách po celom svete.
Výnimočnosť produktov TIGI teda spočíva najmä v tom, že sú navrhované profesionálnymi vlasovými stylistami pre potreby iných profesionálnych vlasových stylistov. S tým súvisí aj skutočnosť, že TIGI Creative Team každý rok vymýšľa nové kolekcie účesov, určené výhradne na propagáciu troch kľúčových radov tejto exkluzívnej značky – Bed Head, S-Factor a Catwalk.
Práve posledná spomínaná predstavuje pomyselný most spájajúci svety krásnych vlasov a špičkovej módy. Bola to hlavne spolupráca s mladým britským návrhárom Christopherom Kaneom, čo Catwalk posunulo na ďalšiu, ešte vyššiu úroveň. Vďaka tomu teraz kaderníci dokážu uspokojiť aj tých najnáročnejších klientov túžiacich po vizáži filmových či hudobných hviezd. Nie je bez zaujímavosti, že vôňa kozmetiky TIGI Catwalk je inšpirovaná exkluzívnymi parfémami.
Pri výrobe šampónov, kondicionérov, modelovacích pást a ďalších výrobkov TIGI sa často používajú pomerne netradičné ingrediencie. Napríklad autori kolekcie Catwalk Curlesque na základe poznatkov modernej biológie vytvorili tzv. Catwalk Aquacomplex – unikátny „koktail“ z uhorkovej vody a výťažkov z rôznych druhov rias, chalúh aj morského fenikla. Ten sa krátko po svojom uvedení do predaja stal hitom medzi ženami, ktoré nosia vlnité, prípadne kučeravé vlasy. Samostatnú zmienku si zaslúžia takisto luxusné prísady ako kašmír, šampanské alebo perly, nachádzajúce sa v prípravkoch línie S-Factor.
Značka TIGI iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyzerať skvele, ale nemajú chuť tráviť hodiny svojho voľného času v salónoch krásy, hľadajú prvotriednu kvalitu za rozumné ceny, sú hraví, baví ich robiť si kreatívne účesy a vyberajú predovšetkým očami (podľa dizajnu a farby balenia ).