TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection

kondicionér pre slabé, namáhané vlasy

TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection kondicionér pre slabé, namáhané vlasy
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection kondicionér pre slabé, namáhané vlasy
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection kondicionér pre slabé, namáhané vlasy
200 ml
5,90

Kód: TIG0070 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Večerné doručenie
už zajtra štvrtok 20. 9. 2018
Osobný odber
piatok 21. 9. 2018
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection
200 ml | 5,90

Popis kozmetiky TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection

Kondicionér TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection zaistí vašim vlasom jednoduché rozčesanie a potrebnú výživu, bez čoho sa krásne a zdravé vlasy nezaobídu.

Vlastnosti:

  • poskytuje potrebnú hydratáciu
  • chráni vlasy pred poškodením
  • uzatvára povrch vlasov, robí ich odolnejšími
  • zlepšuje štruktúru vlasov

Použitie:
Aplikujte na šampónom umyté vlasy. Nechajte chvíľu pôsobiť a potom dôkladne opláchnite.

Vlastnosti

Typ vlasov
poškodené vlasy
Účinok
regenerácia poškodených vlasov

O značke TIGI

Kozmetika TIGI | Spoločnosť TIGI založili v roku 1986 štyria bratia Mascolovci – potomkovia slávneho talianskeho kaderníka Franca Mascolo, medzi ktorého stálych zákazníkov patrili aj legendárne herečky Sophia Loren a Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno a Anthony kráčali v šľapajach svojho otca a v podstate z ničoho vybudovali prestížnu sieť kaderníckych salónov Toni & Guy. Tá má dnes viac než 420 pobočiek v 42 krajinách po celom svete.
Výnimočnosť produktov TIGI teda spočíva najmä v tom, že sú navrhované profesionálnymi vlasovými stylistami pre potreby iných profesionálnych vlasových stylistov. S tým súvisí aj skutočnosť, že TIGI Creative Team každý rok vymýšľa nové kolekcie účesov, určené výhradne na propagáciu troch kľúčových radov tejto exkluzívnej značky – Bed Head, S-Factor a Catwalk.
Práve posledná spomínaná predstavuje pomyselný most spájajúci svety krásnych vlasov a špičkovej módy. Bola to hlavne spolupráca s mladým britským návrhárom Christopherom Kaneom, čo Catwalk posunulo na ďalšiu, ešte vyššiu úroveň. Vďaka tomu teraz kaderníci dokážu uspokojiť aj tých najnáročnejších klientov túžiacich po vizáži filmových či hudobných hviezd. Nie je bez zaujímavosti, že vôňa kozmetiky TIGI Catwalk je inšpirovaná exkluzívnymi parfémami.
Pri výrobe šampónov, kondicionérov, modelovacích pást a ďalších výrobkov TIGI sa často používajú pomerne netradičné ingrediencie. Napríklad autori kolekcie Catwalk Curlesque na základe poznatkov modernej biológie vytvorili tzv. Catwalk Aquacomplex – unikátny „koktail“ z uhorkovej vody a výťažkov z rôznych druhov rias, chalúh aj morského fenikla. Ten sa krátko po svojom uvedení do predaja stal hitom medzi ženami, ktoré nosia vlnité, prípadne kučeravé vlasy. Samostatnú zmienku si zaslúžia takisto luxusné prísady ako kašmír, šampanské alebo perly, nachádzajúce sa v prípravkoch línie S-Factor.
Značka TIGI iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyzerať skvele, ale nemajú chuť tráviť hodiny svojho voľného času v salónoch krásy, hľadajú prvotriednu kvalitu za rozumné ceny, sú hraví, baví ich robiť si kreatívne účesy a vyberajú predovšetkým očami (podľa dizajnu a farby balenia ).  

Menu