TIGI Catwalk Curlesque

krém pre vlnité vlasy a vlasy po trvalej

4×
TIGI Catwalk Curlesque krém pre vlnité vlasy a vlasy po trvalej
TIGI Catwalk Curlesque krém pre vlnité vlasy a vlasy po trvalej
TIGI Catwalk Curlesque krém pre vlnité vlasy a vlasy po trvalej
TIGI Catwalk Curlesque krém pre vlnité vlasy a vlasy po trvalej
TIGI Catwalk Curlesque krém pre vlnité vlasy a vlasy po trvalej
TIGI Catwalk Curlesque krém pre vlnité vlasy a vlasy po trvalej
TIGI Catwalk Curlesque krém pre vlnité vlasy a vlasy po trvalej
TIGI Catwalk Curlesque krém pre vlnité vlasy a vlasy po trvalej
150 ml
6,80

Kód: TIG0078 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
už zajtra piatok 23. 11. 2018
Osobný odber
už zajtra piatok 23. 11. 2018
TIGI Catwalk Curlesque
150 ml | 6,80

Popis kozmetiky TIGI Catwalk Curlesque

Popis:
Tigi Catwalk Curlesque Curl Collection krém pre vlnité vlasy a vlasy s trvalou dodáva pevnosť, lesk a objem prirodzeným vlnám i vlasom po trvalej. Krém ľahko tuží a dokonale oddeľuje jednotlivé pramene. Krém Tigi Catwalk Curlesque Curl Collection zvýrazňuje prirodzenú textúru vlasov a chráni proti teplu pri úprave fénom. Esenciálne oleje dodávajú žiarivosť.

Účinky:

  • Spevňuje prirodzené vlasy aj vlasy s trvalou
  • Dodáva lesk a objem
  • Poskytuje ochranu pred teplom

Zloženie:

  • Esenciálne oleje – dodávajú lesk a žiarivosť
  • Vitamín B5 – vyživuje a obnovuje

Typ vlasov:
Vhodné pre vlnité a kučeravé vlasy.

Ako aplikovať:
Krém aplikujte na mokré vlasy a nechajte voľne vyschnúť alebo vyfúkajte fénom s difuzérom. Krém môžete použiť aj na suché končeky pre rozmotanie vĺn.

Vlastnosti

Konzistencia
krém
Účinok
podpora vĺn

O značke TIGI

Kozmetika TIGI | Spoločnosť TIGI založili v roku 1986 štyria bratia Mascolovci – potomkovia slávneho talianskeho kaderníka Franca Mascolo, medzi ktorého stálych zákazníkov patrili aj legendárne herečky Sophia Loren a Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno a Anthony kráčali v šľapajach svojho otca a v podstate z ničoho vybudovali prestížnu sieť kaderníckych salónov Toni & Guy. Tá má dnes viac než 420 pobočiek v 42 krajinách po celom svete.
Výnimočnosť produktov TIGI teda spočíva najmä v tom, že sú navrhované profesionálnymi vlasovými stylistami pre potreby iných profesionálnych vlasových stylistov. S tým súvisí aj skutočnosť, že TIGI Creative Team každý rok vymýšľa nové kolekcie účesov, určené výhradne na propagáciu troch kľúčových radov tejto exkluzívnej značky – Bed Head, S-Factor a Catwalk.
Práve posledná spomínaná predstavuje pomyselný most spájajúci svety krásnych vlasov a špičkovej módy. Bola to hlavne spolupráca s mladým britským návrhárom Christopherom Kaneom, čo Catwalk posunulo na ďalšiu, ešte vyššiu úroveň. Vďaka tomu teraz kaderníci dokážu uspokojiť aj tých najnáročnejších klientov túžiacich po vizáži filmových či hudobných hviezd. Nie je bez zaujímavosti, že vôňa kozmetiky TIGI Catwalk je inšpirovaná exkluzívnymi parfémami.
Pri výrobe šampónov, kondicionérov, modelovacích pást a ďalších výrobkov TIGI sa často používajú pomerne netradičné ingrediencie. Napríklad autori kolekcie Catwalk Curlesque na základe poznatkov modernej biológie vytvorili tzv. Catwalk Aquacomplex – unikátny „koktail“ z uhorkovej vody a výťažkov z rôznych druhov rias, chalúh aj morského fenikla. Ten sa krátko po svojom uvedení do predaja stal hitom medzi ženami, ktoré nosia vlnité, prípadne kučeravé vlasy. Samostatnú zmienku si zaslúžia takisto luxusné prísady ako kašmír, šampanské alebo perly, nachádzajúce sa v prípravkoch línie S-Factor.
Značka TIGI iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyzerať skvele, ale nemajú chuť tráviť hodiny svojho voľného času v salónoch krásy, hľadajú prvotriednu kvalitu za rozumné ceny, sú hraví, baví ich robiť si kreatívne účesy a vyberajú predovšetkým očami (podľa dizajnu a farby balenia ).