TIGI Catwalk Curlesquekrém pre vlnité vlasy a vlasy po trvalej

6×
TIGI Catwalk Curlesque krém pre vlnité vlasy a vlasy po trvalej
TIGI Catwalk Curlesque krém pre vlnité vlasy a vlasy po trvalej
150 ml
6,40

Kód: TIG0078 | Na sklade
1
Kuriérom GLS
utorok 29. 9. 2020
Osobný odber
už zajtra pondelok 28. 9. 2020

Popis produktu TIGI Catwalk Curlesque
Vlastnosti

Máte to šťastie, že vám príroda nadelila kučery? Krém pre vlnité a trvalené vlasy TIGI Catwalk Curlesque dovedie ich krásu k absolútnej dokonalosti. Definuje tvar jednotlivých vĺn, poskytuje vlasom ochranu pri tepelnej úprave a podporuje výdrž účesu. Urobte zo svojich vlasov svoju prednosť a nechajte ich zažiariť.

Vlastnosti:

  • oddeľuje jednotlivé vlny a definuje ich tvar
  • dodáva kučerám upravený vzhľad
  • zanecháva vlasy jemné na dotyk
  • chráni vlasy pri tepelnej úprave
  • chráni vlasy pred vlhkosťou

Zloženie:

  • esenciálne oleje – dodávajú lesk a žiarivosť
  • vitamín B5 – vyživuje a obnovuje

Ako aplikovať:
Naneste na uterákom vysušené vlasy a prstami vlasy jemne zakrúťte, aby ste podporili dokonalý tvar vĺn. Následne vlasy vysušte fénom alebo nechajte prirodzene uschnúť.

Vlastnosti

Konzistencia
krém
Typ vlasov
kučeravé a vlnité vlasy
Účinok
podpora vĺn
Typ pokožky hlavy
všetky typy pokožky hlavy

O značke TIGI

p>Kozmetika TIGI | Spoločnosť TIGI založili v roku 1986 štyria bratia Mascolovci – potomkovia slávneho talianskeho kaderníka Franca Mascolo, medzi ktorého stálych zákazníkov patrili aj legendárne herečky Sophia Loren a Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno a Anthony kráčali v šľapajach svojho otca a v podstate z ničoho vybudovali prestížnu sieť kaderníckych salónov Toni & Guy. Tá má dnes viac než 420 pobočiek v 42 krajinách po celom svete.
Výnimočnosť produktov TIGI teda spočíva najmä v tom, že sú navrhované profesionálnymi vlasovými stylistami pre potreby iných profesionálnych vlasových stylistov. S tým súvisí aj skutočnosť, že TIGI Creative Team každý rok vymýšľa nové kolekcie účesov, určené výhradne na propagáciu troch kľúčových radov tejto exkluzívnej značky – Bed Head, S-Factor a Catwalk.
Práve posledná spomínaná predstavuje pomyselný most spájajúci svety krásnych vlasov a špičkovej módy. Bola to hlavne spolupráca s mladým britským návrhárom Christopherom Kaneom, čo Catwalk posunulo na ďalšiu, ešte vyššiu úroveň. Vďaka tomu teraz kaderníci dokážu uspokojiť aj tých najnáročnejších klientov túžiacich po vizáži filmových či hudobných hviezd. Nie je bez zaujímavosti, že vôňa kozmetiky TIGI Catwalk je inšpirovaná exkluzívnymi parfémami.
Pri výrobe šampónov, kondicionérov, modelovacích pást a ďalších výrobkov TIGI sa často používajú pomerne netradičné ingrediencie. Napríklad autori kolekcie Catwalk Curlesque na základe poznatkov modernej biológie vytvorili tzv. Catwalk Aquacomplex – unikátny „koktail“ z uhorkovej vody a výťažkov z rôznych druhov rias, chalúh aj morského fenikla. Ten sa krátko po svojom uvedení do predaja stal hitom medzi ženami, ktoré nosia vlnité, prípadne kučeravé vlasy. Samostatnú zmienku si zaslúžia takisto luxusné prísady ako kašmír, šampanské alebo perly, nachádzajúce sa v prípravkoch línie S-Factor.
Značka TIGI iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyzerať skvele, ale nemajú chuť tráviť hodiny svojho voľného času v salónoch krásy, hľadajú prvotriednu kvalitu za rozumné ceny, sú hraví, baví ich robiť si kreatívne účesy a vyberajú predovšetkým očami (podľa dizajnu a farby balenia ).  

Recenzie TIGI Catwalk Curlesque6