TIGI Catwalk Sleek Mystiquesprej pre tepelnú úpravu vlasov

4×
TIGI Catwalk Sleek Mystique sprej pre tepelnú úpravu vlasov
TIGI Catwalk Sleek Mystique sprej pre tepelnú úpravu vlasov
200 ml
6,80

Kód: TIG0090 | Na sklade
1

Pridané do košíka

TIGI Catwalk Sleek Mystique sprej pre tepelnú úpravu vlasov 200 ml
| 1 ks | 6,80
Darček pre vás
Šampón pre blond a melírované vlasy v 300 ml balení získate teraz k nákupu produktov TIGI nad 20 €.
Darček pre vás
Darček pre vás
Darček pre vás
Zásielkovňa
pondelok 18. 11. 2019
Osobný odber
pondelok 18. 11. 2019
  • Popis produktu
  • O značke
  • Recenzie

Popis produktu TIGI Catwalk Sleek Mystique
Vlastnosti

Bezoplachová starostlivosť TIGI Catwalk Sleek Mystique dodá vašim vlasom po umytí všetko, čo práve potrebujú.

Vlastnosti:

  • zanecháva vlasy krásne lesklé a vitálne
  • poskytuje vlasom hydratáciu a výživu

Použitie:
Naneste na uterákom vysušené vlasy. Neoplachujte. Rozčešte.

Vlastnosti

Konzistencia
sprej
Typ pokožky hlavy
všetky typy pokožky hlavy
Typ vlasov
nepoddajné vlasy
Účinok
Tepelná ochrana (fén, kulma, žehlička), uhladenie a vyrovnanie vlasov

O značke TIGI

Kozmetika TIGI | Spoločnosť TIGI založili v roku 1986 štyria bratia Mascolovci – potomkovia slávneho talianskeho kaderníka Franca Mascolo, medzi ktorého stálych zákazníkov patrili aj legendárne herečky Sophia Loren a Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno a Anthony kráčali v šľapajach svojho otca a v podstate z ničoho vybudovali prestížnu sieť kaderníckych salónov Toni & Guy. Tá má dnes viac než 420 pobočiek v 42 krajinách po celom svete.
Výnimočnosť produktov TIGI teda spočíva najmä v tom, že sú navrhované profesionálnymi vlasovými stylistami pre potreby iných profesionálnych vlasových stylistov. S tým súvisí aj skutočnosť, že TIGI Creative Team každý rok vymýšľa nové kolekcie účesov, určené výhradne na propagáciu troch kľúčových radov tejto exkluzívnej značky – Bed Head, S-Factor a Catwalk.
Práve posledná spomínaná predstavuje pomyselný most spájajúci svety krásnych vlasov a špičkovej módy. Bola to hlavne spolupráca s mladým britským návrhárom Christopherom Kaneom, čo Catwalk posunulo na ďalšiu, ešte vyššiu úroveň. Vďaka tomu teraz kaderníci dokážu uspokojiť aj tých najnáročnejších klientov túžiacich po vizáži filmových či hudobných hviezd. Nie je bez zaujímavosti, že vôňa kozmetiky TIGI Catwalk je inšpirovaná exkluzívnymi parfémami.
Pri výrobe šampónov, kondicionérov, modelovacích pást a ďalších výrobkov TIGI sa často používajú pomerne netradičné ingrediencie. Napríklad autori kolekcie Catwalk Curlesque na základe poznatkov modernej biológie vytvorili tzv. Catwalk Aquacomplex – unikátny „koktail“ z uhorkovej vody a výťažkov z rôznych druhov rias, chalúh aj morského fenikla. Ten sa krátko po svojom uvedení do predaja stal hitom medzi ženami, ktoré nosia vlnité, prípadne kučeravé vlasy. Samostatnú zmienku si zaslúžia takisto luxusné prísady ako kašmír, šampanské alebo perly, nachádzajúce sa v prípravkoch línie S-Factor.
Značka TIGI iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyzerať skvele, ale nemajú chuť tráviť hodiny svojho voľného času v salónoch krásy, hľadajú prvotriednu kvalitu za rozumné ceny, sú hraví, baví ich robiť si kreatívne účesy a vyberajú predovšetkým očami (podľa dizajnu a farby balenia ).  

Recenzie TIGI Catwalk Sleek Mystique

4.0
2
1
1
Zobraziť hodnotenie podľa vlastností
jednoduchosť aplikácie
kozmetická kvalita
spokojnosť s výsledkom