TIGI S-Factor Diamond Dreams

šampón na lesk a hebkosť vlasov

TIGI S-Factor Diamond Dreams šampón na lesk a hebkosť vlasov
TIGI S-Factor Diamond Dreams šampón na lesk a hebkosť vlasov
TIGI S-Factor Diamond Dreams šampón na lesk a hebkosť vlasov
250 ml
8,10

Kód: TIG1845 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
utorok 20. 11. 2018
Osobný odber
streda 21. 11. 2018
TIGI S-Factor Diamond Dreams
250 ml | 8,10

Popis kozmetiky TIGI S-Factor Diamond Dreams

Popis:
Luxusný šampón Tigi S-Factor Diamond Dreams je určený pre všetky typy vlasov, ktorým dodáva neodolateľný lesk. Poskytuje vlasom hydratáciu, chráni ich pred voľnými radikálmi a ďalšími škodlivými vplyvmi, a premení ich na okúzľujúci trblietavý závoj. Súčasne zvýrazňuje farbu vlasov a zabraňuje blednutiu farby pri farbených vlasoch. Obsahuje diamantový prášok, drvené perly a kašmír, takže vaše vlasy zažijú pocit exkluzívnej starostlivosti. Získajte silné, zdravé, hebké a oslnivo lesklé vlasy. Nechajte sa rozmaznávať luxusom s vlasovou kozmetikou Tigi!

Účinky:

  • poskytuje vlasom hydratáciu
  • dodáva vlasom oslnivý lesk
  • chráni vlasy pred vonkajšími škodlivými vplyvmi
  • zvýrazňuje farbu vlasov

Zloženie:

  • diamantový prášok – vlasy rozžiari
  • drvené perly – dodávajú zamatový lesk
  • kašmír – dodá vlasom hebkosť

Typ vlasov:
Vhodné pre všetky typy vlasov. Vhodné aj pre farbené vlasy.

Ako aplikovať:
Naneste na mokré vlasy, vytvorte penu a následne dôkladne opláchnite. V prípade potreby opakujte.

Vlastnosti

Typ vlasov
všetky typy vlasov
Účinok
hydratácia, lesk a hebkosť

O značke TIGI

Kozmetika TIGI | Spoločnosť TIGI založili v roku 1986 štyria bratia Mascolovci – potomkovia slávneho talianskeho kaderníka Franca Mascolo, medzi ktorého stálych zákazníkov patrili aj legendárne herečky Sophia Loren a Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno a Anthony kráčali v šľapajach svojho otca a v podstate z ničoho vybudovali prestížnu sieť kaderníckych salónov Toni & Guy. Tá má dnes viac než 420 pobočiek v 42 krajinách po celom svete.
Výnimočnosť produktov TIGI teda spočíva najmä v tom, že sú navrhované profesionálnymi vlasovými stylistami pre potreby iných profesionálnych vlasových stylistov. S tým súvisí aj skutočnosť, že TIGI Creative Team každý rok vymýšľa nové kolekcie účesov, určené výhradne na propagáciu troch kľúčových radov tejto exkluzívnej značky – Bed Head, S-Factor a Catwalk.
Práve posledná spomínaná predstavuje pomyselný most spájajúci svety krásnych vlasov a špičkovej módy. Bola to hlavne spolupráca s mladým britským návrhárom Christopherom Kaneom, čo Catwalk posunulo na ďalšiu, ešte vyššiu úroveň. Vďaka tomu teraz kaderníci dokážu uspokojiť aj tých najnáročnejších klientov túžiacich po vizáži filmových či hudobných hviezd. Nie je bez zaujímavosti, že vôňa kozmetiky TIGI Catwalk je inšpirovaná exkluzívnymi parfémami.
Pri výrobe šampónov, kondicionérov, modelovacích pást a ďalších výrobkov TIGI sa často používajú pomerne netradičné ingrediencie. Napríklad autori kolekcie Catwalk Curlesque na základe poznatkov modernej biológie vytvorili tzv. Catwalk Aquacomplex – unikátny „koktail“ z uhorkovej vody a výťažkov z rôznych druhov rias, chalúh aj morského fenikla. Ten sa krátko po svojom uvedení do predaja stal hitom medzi ženami, ktoré nosia vlnité, prípadne kučeravé vlasy. Samostatnú zmienku si zaslúžia takisto luxusné prísady ako kašmír, šampanské alebo perly, nachádzajúce sa v prípravkoch línie S-Factor.
Značka TIGI iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyzerať skvele, ale nemajú chuť tráviť hodiny svojho voľného času v salónoch krásy, hľadajú prvotriednu kvalitu za rozumné ceny, sú hraví, baví ich robiť si kreatívne účesy a vyberajú predovšetkým očami (podľa dizajnu a farby balenia ).