TIGI S-Factor Styling

sprej pre vlasy namáhané teplom

TIGI S-Factor Styling sprej pre vlasy namáhané teplom
TIGI S-Factor Styling sprej pre vlasy namáhané teplom
TIGI S-Factor Styling sprej pre vlasy namáhané teplom
125 ml
9,90

Kód: TIG1869 | Viac než 20 ks na sklade
ks
Kuriérom SPS (UPS)
utorok 20. 11. 2018
Osobný odber
streda 21. 11. 2018
TIGI S-Factor Styling
125 ml | 9,90

Popis kozmetiky TIGI S-Factor Styling

Popis:
Tigi S-Factor sprej pre vlasy namáhané teplom chráni proti tepelnému poškodeniu vlasov pri žehlení a fénovaní. Sprej uzatvára povrch vlasového vlákna, účes je hladký a lesklý. Po použití spreju z rady vlasovej kozmetiky Tigy S-Factor budú vaše vlasy hebké a chránené proti tepelnému poškodeniu. Prípravok sa o vlasy jemne stará bez zaťaženia. Obsahuje UV filtre, ktoré chránia pred škodlivým slnečným žiarením a vitamíny A a E pre zdravé vlasy.

Účinky:

  • Chráni pred tepelným poškodením pri používaní žehličky alebo fénu
  • Účes je hladký a lesklý
  • Poskytuje ochranu pred nepriaznivými vplyvmi
  • Vlasy nezaťažuje

Zloženie:

  • UV filtre – chráni účes pred škodlivým slnečným žiarením
  • Vitamín A – pre zdravé vlasy
  • Vitamín E – dodáva vlasom hebkosť

Typ vlasov:
Vhodné pre všetky typy vlasov, pre vlasy namáhané žehlením alebo fénovaním.

Ako aplikovať:
Bezoplachový sprej aplikujte na mokré, vlhké alebo suché vlasy pred žehlením alebo fénovaním.

Vlastnosti

Konzistencia
sprej
Typ vlasov
všetky typy vlasov
Účinok
Tepelná ochrana (fén, kulma, žehlička)

O značke TIGI

Kozmetika TIGI | Spoločnosť TIGI založili v roku 1986 štyria bratia Mascolovci – potomkovia slávneho talianskeho kaderníka Franca Mascolo, medzi ktorého stálych zákazníkov patrili aj legendárne herečky Sophia Loren a Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno a Anthony kráčali v šľapajach svojho otca a v podstate z ničoho vybudovali prestížnu sieť kaderníckych salónov Toni & Guy. Tá má dnes viac než 420 pobočiek v 42 krajinách po celom svete.
Výnimočnosť produktov TIGI teda spočíva najmä v tom, že sú navrhované profesionálnymi vlasovými stylistami pre potreby iných profesionálnych vlasových stylistov. S tým súvisí aj skutočnosť, že TIGI Creative Team každý rok vymýšľa nové kolekcie účesov, určené výhradne na propagáciu troch kľúčových radov tejto exkluzívnej značky – Bed Head, S-Factor a Catwalk.
Práve posledná spomínaná predstavuje pomyselný most spájajúci svety krásnych vlasov a špičkovej módy. Bola to hlavne spolupráca s mladým britským návrhárom Christopherom Kaneom, čo Catwalk posunulo na ďalšiu, ešte vyššiu úroveň. Vďaka tomu teraz kaderníci dokážu uspokojiť aj tých najnáročnejších klientov túžiacich po vizáži filmových či hudobných hviezd. Nie je bez zaujímavosti, že vôňa kozmetiky TIGI Catwalk je inšpirovaná exkluzívnymi parfémami.
Pri výrobe šampónov, kondicionérov, modelovacích pást a ďalších výrobkov TIGI sa často používajú pomerne netradičné ingrediencie. Napríklad autori kolekcie Catwalk Curlesque na základe poznatkov modernej biológie vytvorili tzv. Catwalk Aquacomplex – unikátny „koktail“ z uhorkovej vody a výťažkov z rôznych druhov rias, chalúh aj morského fenikla. Ten sa krátko po svojom uvedení do predaja stal hitom medzi ženami, ktoré nosia vlnité, prípadne kučeravé vlasy. Samostatnú zmienku si zaslúžia takisto luxusné prísady ako kašmír, šampanské alebo perly, nachádzajúce sa v prípravkoch línie S-Factor.
Značka TIGI iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyzerať skvele, ale nemajú chuť tráviť hodiny svojho voľného času v salónoch krásy, hľadajú prvotriednu kvalitu za rozumné ceny, sú hraví, baví ich robiť si kreatívne účesy a vyberajú predovšetkým očami (podľa dizajnu a farby balenia ).