Prejsť na hlavný obsah

Reklamácia

REKLAMÁCIA

Aj keď je percento chýb na dodávanom tovare mizivé, je dobré vedieť, že prípadné nedostatky vyriešime bezodkladne a k vašej spokojnosti. Je v našom záujme všetko vyriešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie, než je nutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých dní).

Registrovaní zákazníci majú možnosť využiť vrátenie produktov priamo v zákazníckom účte.

Ako mám reklamovať?

V prípade, že sa rozhodnete tovar reklamovať, zašlite ho na adresu Expandeco - Notino, Fraňa Kráľa 839/16, 966 81 Žarnovica spolu s vyplneným reklamačným formulárom, ktorý nájdete tu.

Registrovaní zákazníci majú možnosť využiť vrátenie produktov priamo v zákazníckom účte. Jednoducho si v sekcii Moje objednávky vyberiete produkty, ktoré chcete reklamovať. Produkty môžete poslať poštou, alebo odniesť na ktorúkoľvek z našich pobočiek. Vo vašom zákazníckom účte môžete tiež sledovať stav vašej požiadavky na vrátenie.

Tovar môžete reklamovať aj osobne v našich predajniach. V prípade, že vyplňujete formulár bez pomoci nášho personálu, nezabudnite uviesť, v čom vidíte chybu tovaru alebo ako sa chyba prejavuje, prípadne požiadavku na spôsob vybavenia.

O priebehu reklamácie, najmä o jej prijatí, vybavení či zamietnutí, vás budeme písomne informovať prostredníctvom e-mailových alebo textových správ. Môžeme sa s vami spojiť aj telefonicky.

O reklamácii rozhodneme bezodkladne. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia chyby nebude trvať dlhšie než 30 dní. V opačnom prípade ste oprávnení odstúpiť od kúpnej zmluvy. Pre dodržanie uvedenej lehoty je nevyhnutné, aby ste poskytli potrebnú súčinnosť.

Kedy môžem reklamovať?

Zodpovedáme za chyby, ktoré má tovar pri dodaní a ktoré sa na ňom v priebehu nasledujúcich 24 mesiacov prejavia. Nenesieme však zodpovednosť za novovzniknuté chyby, najmä ak vznikli nevhodným používaním. Pri použitom tovare nezodpovedáme za chyby zodpovedajúce miere používania alebo opotrebeniu, ktoré malo použitý tovar pri doručení. V prípade tovaru s vyznačenou lehotou použiteľnosti zodpovedáme aj za to, že daný tovar bude v tom čase spôsobilý na použitie.

Upozorňujeme, že zvýšenú citlivosť či prípad alergickej reakcie na dodaný tovar nemožno samú osebe považovať za chybu tovaru. Takisto za chybu tovaru nemožno považovať nedostatky v darčekoch a inom bezodplatnom plnení, ktoré poskytujeme nad rámec vašej objednávky. Obrázky tovaru v našom internetovom obchode majú ilustratívny charakter a nepredstavujú záväzné zobrazenie vlastností tovaru (obal tovaru sa môže napríklad líšiť z dôvodu zmeny obalu výrobcom).

Aké práva mám pri reklamácii?

V prípade chyby tovaru sa spoločne môžeme dohodnúť na kompenzácii vo forme poukážky.

Ďalej ste oprávnení požadovať odstránenie chyby prostredníctvom náhradného dodania alebo opravy.

Pokiaľ by také odstránenie chyby bolo pre nás nemožné alebo neprimerané, ste oprávnení požadovať zľavu z kúpnej ceny. V takom prípade si tovar ponecháte a my vám vrátime časť kúpnej ceny. A pokiaľ ide zároveň o významnú chybu, môžete aj odstúpiť od kúpnej zmluvy. V takom prípade nám tovar zašlite späť a my vám uhradíme celú zaplatenú kúpnu cenu.

Kontakty

Všetky otázky týkajúce sa reklamácie vám radi zodpovieme, ak nás budete kontaktovať na e-maile [email protected] alebo na tel. čísle 02 205 702 50.

Chcete sa na niečo opýtať? Napíšte nám.








Odoslaním spoločnosť Notino s.r.o. spracuje vaše údaje s cieľom vybavenia vašej žiadosti na základe oprávneného záujmu. Proti tomuto spracovaniu môžete v súlade so Zásadami spracovania osobných údajov podať námietku.