Tu je päť bodov, ktoré vám pri výbere parfému pomôžu:
1.Kto parfém dostane?
Je to dievča alebo chlapec? Žena alebo muž? Mileniál alebo boomer? Delenie vôní podľa pohlaví sadne skôr konzervatívnejším a možno aj tým skôr narodeným, mileniáli možno ocenia skôr unisex parfém, ktorý skvele sedí hľadaniu ich vlastnej podstaty
2.Na povahe záleží
Rojko alebo praktik? Miluje luxus alebo vyznáva skromnosť? Vyžíva sa v dobrom jedle alebo si stráži porcie? Behá alebo medituje? Aj keď to znie možno trochu šialene, záleží na tom. Ukážeme si prečo:
- Rojkovia obvykle milujú romantické kvetinové vône (plné ruží, jazmínu, fialiek…) a možnosť vyberať si vôňu podľa nálady alebo príležitosti. Je teda dosť možné, že by ich mohlo baviť objavovať vône pomocou Beauty Discovery Boxu!
- Praktici idú skôr po univerzálne použiteľnej vôni – jedna na deň aj noc, v tak akurát silnej koncentrácii toaletnej vody, aby nepútala veľkú pozornosť. Ovocno-drevité tóny, o ktoré sa môžu „oprieť“, by mohli byť tie pravé.
- Športovci často milujú vodné tóny vôní, citrusy a ľahkosť.
- Dobrodružní extroverti s obľubou volia výnimočné chypre vône alebo kožené a tabakom pretkané parfémy, s ktorými budú vyčnievať z davu.
- Milovníci kvality alebo dobrého jedla sú pravidelnými obdivovateľmi gurmánskych vôní plných korenia, vanilky, karamelu alebo trebárs marshmallowu! S trochou extravagancie, s akcentom výrazných ingrediencií, ktoré nechajú rozoznieť hlavne pri zvláštnych príležitostiach…
- A tí, ktorí sa radi obklopujú luxusom a výnimočnosťou? Potrebujú aj výnimočné vône, teda niche parfémy alebo ešte výnimočnejšie parfumové extrakty.