Ceny dopravy a platba

Spôsoby doručenia

Osobný odber – 1,00 €

  • Cena za prepravu: 2 EUR
  • Dotovaná cena za prepravu: 1 EUR
  • Zásielka je prepravená na vybranú pobočku (výdajné miesto)
  • O možnosti vyzdvihnutia budete informovaní SMS a emailom
  • Pred doručením výzvy na vyzdvihnutie si pre objednávku nechoďte, nemusí byť ešte pripravená na vyzdvihnutie
  • Prosíme Vás, aby ste počkali na potvrdenie dodania Vášho tovaru na našu pobočku e-mailom, alebo SMS, predídeme tým nedorozumeniam a Váš nákup bude plynulejší a pohodlnejší. Na uvedenom odbernom mieste sa nenachádza sklad.

Kuriér UPS – 3,95 €

  • cena za dopravu: 3,95 €
  • objednaný produkt je doručený prostredníctvom kuriérskej služby UPS (InTime)
  • tovar bude doručený do 1-2 pracovných dní od expedovania zásielky (3-4 dni od 5.12. do 24.12.)
  • v okamihu expedovania zásielky sú Vám na email doručené informácie vrátane podacieho čísla balíka
  • kde sa váš balíček nachádza, si môžete overiť v online systéme spoločnosti UPS (InTime) tu - zadajte číslo balíka a kliknite na HĽADAJ

Neprehliadnite - Skontrolujte, prosím, pri preberaní objednávky stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravovaná.V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.

Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.

Balíkomat 24/7 – 3,95 €

  • cena za dopravu: 3,95 €
  • tovar bude doručený do 1-2 pracovných dní od expedovania zásielky (3-4 dni od 5.12. do 24.12.)
  • v okamihu expedovania zásielky sú Vám na email doručené informácie vrátane podacieho čísla balíka
  • dostanete SMS správu s otváracím kódom o uložení zásielky
  • doba v balíkomate – 72 hodín od vloženia balíku

Popis vzdvihnutia

  • vyberte možnosť „Vyzdvihnúť zásielku“
  • vložte telefónne číslo a prístupový kód a potvrďte voľbu
  • ak je zásielka s dobierkou vložte Vašu platobnú kartu do platobného terminálu a pokračujte podľa inštrukcií platobného terminálu
  • vyzdvihnite si Vašu zásielku z príslušného boxu ktorý sa Vám automaticky otvorí
  • zatvorte dvierka a vytlačte si potvrdenie o prevzatí balíku

Neprehliadnite - Postup v prípade reklamácie

  • ak je balík viditeľne poškodený zvoľte na konci procesu možnosť „Balík je poškodený chcem zásielku reklamovať“
  • vložte balík späť do boxu odkiaľ ste ho vyzdvihli. (Ak ste už box zavreli naskenujte balík a dvierka sa Vám automaticky otvoria)
  • zatvorte dvierka a nechajte si vytlačiť potvrdenie o vložení reklamovaného balíku
  • Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.

Možnosti platby

Dobierka

Napoužívanejší spôsob platby. Peniaze za tovar zaplatíte až pri prevzatí tovaru poštovnému doručovateľovi, kuriérovi DPD alebo GLS.

V hotovosti alebo kartou na pobočke (osobný odber)

Za tovar zaplatíte v hotovosti alebo kartou pri osobnom odbere priamo na pobočke.

Bankový prevod

Po prijatí Vašej objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol. Za tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet vedený vo VÚB. Po prijatí platby odosielame tovar s tým, že Vás informujeme o termíne, kedy zásielka dorazí.

Platobná karta (online cez internet)

Po vytvorení objednávky ste presmerovaný na bezpečnú platobnú bránu banky, kde zadáte potrebné údaje. Pokiaľ je transakcia autorizovaná, platba prebehne okamžite a tovar expedujeme najneskôr nasledujúci deň, pokiaľ je skladom. Podporujeme bezpečné platby.

Reklamácia

Ako reklamovať produkty?

Záruka a reklamácia

Aj keď je percento reklamácií mizivé, je dobré vedieť, že u nás máte rovnakú záruku ako v kamennom obchode. Je v našom záujme všetky reklamácie riešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie ako je nutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých dní).

Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov rovnako ako v kamennom obchode. Predajca zodpovedá za chyby výrobku, ktorý ma tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením. Reklamáciu je možné uplatniť poštou alebo osobne na našom odbernom mieste.

Osobne na odbernom mieste

Vami zakúpený tovar nám môžete predať priamo na našom odbernom mieste. Nie je potrebné vypĺňať reklamačný protokol, veľmi radi ho s Vami na mieste vyplnia naši pracovníci.

Adresa:

Bajkalská 9,
83104  Bratislava – Nové mesto

Komplex Tri Veže

Reklamovaný tovar odošleme na posúdenie reklamačnému oddeleniu. Následne Vás budeme informovať o ďalšom postupe.

Zaslanie poštou

Zásielku je potrebné zaslať k reklamácii poštou na adresu:

Internet Shop s.r.o. , Bajkalská 9, 831 04 Bratislava – Nové mesto

  • Do zásielky priložte kópiu faktúry, alebo údaje, podľa ktorých Vás budeme schopní identifikovať (meno, na ktoré bola objednávka uskutočnená).
  • Ďalej do zásielky vložte formulár pre reklamáciu tovaru, ktorý nájdete tu
  • Náklady spojené so zaslaním reklamovaného výrobku Vám budú v prípade uznania reklamácie vrátené na základe zaslaného potvrdenia. Reklamovaný výrobok nie je nutné adresovať konkrétnemu pracovníkovi. Každú reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu a o jej priebehu zákazníka informujeme.

Reklamačné oddelenie môžete kontaktovať emailom na info@notino.sk

 

Odstúpenie od zmluvy

Ako odstúpiť od zmluvy?

Spotrebiteľ je zároveň povinný v odstúpení od zmluvy uviesť kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za objednaný tovar poukázaná zo strany predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu resp. sumu zníženú o vzniknutú škodu bezodkladne po vrátení objednaného tovaru.

V súlade s ustanovením §12 odst. 1 c. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. V prípade, ak spotrebiteľ využije právo na odstúpenie od zmluvy v uvedenej lehote berie na vedomie, že dodávateľ je oprávnený požadovať náhradu preukázateľne vynaložených nevyhnutných nákladov spojených s odstúpením od zmluvy.

Odstúpením od zmluvy sú si zmluvné strany povinné vrátiť navzájom poskytnuté plnenia. V prípade, ak spotrebiteľ už prevzal objednaný tovar, je povinný ho vrátiť v originálnom nepoškodenom balení. V prípade, ak spotrebiteľ vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne spotrebovaný resp. v stave, ktorý neodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu, ktorú je predávajúci povinný preukázať, uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar.

Bližšie informácie nájdete v obchodných podmienkach.

 

Chcete sa na niečo opýtať? Napíšte nám.

Položky označené hviezdičkou * sú povinné.






notino baliky

Menu

volajte 02 205 702 50