Ceny dopravy a platba

Spôsoby doručenia

Osobný odber – 1,00 €

  • Cena za prepravu: 2 EUR
  • Dotovaná cena za prepravu: 1 EUR
  • Zásielka je prepravená na vybranú pobočku (výdajné miesto)
  • O možnosti vyzdvihnutia budete informovaní SMS a emailom
  • Pred doručením výzvy na vyzdvihnutie si pre objednávku nechoďte, nemusí byť ešte pripravená na vyzdvihnutie
  • Prosíme Vás, aby ste počkali na potvrdenie dodania Vášho tovaru na našu pobočku e-mailom, alebo SMS, predídeme tým nedorozumeniam a Váš nákup bude plynulejší a pohodlnejší. Na uvedenom odbernom mieste sa nenachádza sklad.

Kuriér UPS – 3,95 €

  • cena za dopravu: 3,95 €
  • objednaný produkt je doručený prostredníctvom kuriérskej služby UPS (InTime)
  • tovar bude doručený do 1-2 pracovných dní od expedovania zásielky (3-4 dni od 5.12. do 24.12.)
  • v okamihu expedovania zásielky sú Vám na email doručené informácie vrátane podacieho čísla balíka
  • kde sa váš balíček nachádza, si môžete overiť v online systéme spoločnosti UPS (InTime) tu - zadajte číslo balíka a kliknite na HĽADAJ

Neprehliadnite - Skontrolujte, prosím, pri preberaní objednávky stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravovaná.V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.

Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.

Balíkomat 24/7 – 3,95 €

  • cena za dopravu: 3,95 €
  • tovar bude doručený do 1-2 pracovných dní od expedovania zásielky (3-4 dni od 5.12. do 24.12.)
  • v okamihu expedovania zásielky sú Vám na email doručené informácie vrátane podacieho čísla balíka
  • dostanete SMS správu s otváracím kódom o uložení zásielky
  • doba v balíkomate – 72 hodín od vloženia balíku

Popis vzdvihnutia

  • vyberte možnosť „Vyzdvihnúť zásielku“
  • vložte telefónne číslo a prístupový kód a potvrďte voľbu
  • ak je zásielka s dobierkou vložte Vašu platobnú kartu do platobného terminálu a pokračujte podľa inštrukcií platobného terminálu
  • vyzdvihnite si Vašu zásielku z príslušného boxu ktorý sa Vám automaticky otvorí
  • zatvorte dvierka a vytlačte si potvrdenie o prevzatí balíku

Neprehliadnite - Postup v prípade reklamácie

  • ak je balík viditeľne poškodený zvoľte na konci procesu možnosť „Balík je poškodený chcem zásielku reklamovať“
  • vložte balík späť do boxu odkiaľ ste ho vyzdvihli. (Ak ste už box zavreli naskenujte balík a dvierka sa Vám automaticky otvoria)
  • zatvorte dvierka a nechajte si vytlačiť potvrdenie o vložení reklamovaného balíku
  • Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.

Zásielkovňa – 1,45 €

  • Cena za dopravu: 1,45 €
  • Objednané produkty sú dopravené na vybrané výdajné miesto siete Zásielkovňa
  • Tovar bude doručený najneskôr do 2 pracovných dní
  • V okamihu expedície zásielky sú vám na e-mail doručené informácie o odoslaní a bude vám zaslané číslo zásielky. Kde sa vaša zásielka nachádza, si potom môžete overiť online tu
  • Po doručení na výdajné miesto budete informovaný SMS a e-mailom o možnosti vyzdvihnutia. Príde vám heslo pre vyzdvihnutie.
  • Zásielka bude na výdajnom mieste k vyzdvihnutiu 7 kalendárnych dní

Možnosti platby

Dobierka

Napoužívanejší spôsob platby. Peniaze za tovar zaplatíte až pri prevzatí tovaru poštovnému doručovateľovi, kuriérovi DPD alebo GLS.

V hotovosti alebo kartou na pobočke (osobný odber)

Za tovar zaplatíte v hotovosti alebo kartou pri osobnom odbere priamo na pobočke.

Bankový prevod

Po prijatí Vašej objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol. Za tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet vedený vo VÚB. Po prijatí platby odosielame tovar s tým, že Vás informujeme o termíne, kedy zásielka dorazí.

Platobná karta (online cez internet)

Po vytvorení objednávky ste presmerovaný na bezpečnú platobnú bránu banky, kde zadáte potrebné údaje. Pokiaľ je transakcia autorizovaná, platba prebehne okamžite a tovar expedujeme najneskôr nasledujúci deň, pokiaľ je skladom. Podporujeme bezpečné platby.

Reklamácia

Ako reklamovať produkty?

Vrátenie tovaru

Aj keď percento vráteného tovaru je mizivé, je dobré vedieť, že u nás máte rovnakú záruku ako v kamennom obchode. Je v našom záujme všetko vyriešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie ako je nevyhnutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých dní).

Rozsah povinností v prípadne chybného tovaru

Právo z vád/vady tovaru môžete uplatniť do 24 mesiacov od prevzatia tovaru rovnako ako v kamennom obchode. U tovaru s uvedenou dobou použiteľnosti potom počas stanovenej doby použiteľnosti. Nezodpovedáme za opotrebenie tovaru jeho bežným používaním. U tovaru predávaného za nižšiu cenu nezodpovedáme za vady, pre ktoré bola nižšia cena zjednaná. U použitého tovaru nezodpovedáme za vady zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktoré mal použitý tovar v momente prevzatia tovaru Vami.

Obmedzenie zodpovednosti za vady vyplývajúce z povahy tovaru a nevhodného spôsobu použitia

Notino nenesie zodpovednosť za vady vzniknuté nevhodným výberom tovaru, spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením, vyplývajúce z nedodržania pokynov/návodu na použitie výrobku, použitím tovaru v rozpore s deklarovaným účelom, nedodržanie spôsobu ošetrovania či nenahlásením vady bez zbytočného odkladu. V takých prípadoch môže byť obmedzenie zodpovednosti vo svojom dôsledku kvalifikované ako spôsobenie vady kupujúcim.

Reklamácia a jej priebeh

Reklamáciu je možné uplatniť osobne alebo poštou. K tomu, aby sme mohli reklamáciu vybaviť, musíte predložiť doklad preukazujúci, že ste tovar zakúpil v notino.sk (postačí i číslo objednávky alebo doklad o zaplatení).

Pri uplatnení reklamácie Vám bude vždy vystavené potvrdenie o prijatí reklamácie, a to i v prípade, že reklamácia bude vybavená na mieste zamietnutím (napr. z hygienických dôvodov) a tovar neprevzatý.

Formulár pre vrátenie tovaru je voľne stiahnuteľný TU. V prípade, že vypĺňate formulár bez pomoci nášho personálu, nezabudnite uviesť, aká je vada tovaru alebo ako sa vada prejavuje, prípadne požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie.

Berte, prosím na vedomie, že použité kozmetické prípravky bez zjavnej vady nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť.

Osobné predanie výrobku

Vami zakúpený tovar môžete predať k reklamácii na našej výdajni v Bratislave, Tri veže, Bajkalská 9. Formulár pre vrátenie tovaru s Vami radi vyplnia naši pracovníci priamo na pobočke.

Ak nebude Vaša požiadavka vybavená priamo na mieste, bude Vami vrátený tovar postúpený k posúdeniu nášmu reklamačnému oddeleniu.

 

Doručenie poštou

V prípade, že budete zakúpený tovar posielať na reklamáciu poštou, prípadne inou doručovacou službou, zašlite zásielku na adresu:

Notino
Tri veže
Bajkalská 9
831 04 Bratislava

 

Do zásielky priložte vyplnený formulár pre vrátenie tovaru, ktorý si môžete voľne stiahnuť na internetových stránkach notino.sk TU.

V prípade uznania reklamácie, Vám budú účelne vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamáciou výrobku vrátené na základe zaslaného potvrdenia o podaní zásielky / predaní dopravcovi. Reklamovaný výrobok nie je nutné adresovať konkrétnemu pracovníkovi. V žiadnom prípade však nezasielajte reklamovaný tovar na dobierku.

O priebehu celej reklamácie budete informovaný automatickými e-mailami, ktoré Vás upozornia na to, že Vaša reklamácia bola nami prijatá do systému, ďalej že bola vybavená, príp. zamietnutá, a tiež informáciu, že Vám bola odoslaná, či že Máte možnosť si ju vyzdvihnúť. Nevybavenie reklamácie v zákonom stanovenej 30 dňovej lehote znamená, že Notino porušilo podstatným spôsobom zmluvu. To Vám dáva právo rozhodnúť sa medzi odstránením vady dodaním novej veci alebo chýbajúcej veci, odstránením vady opravou, primeranou zľavou z ceny alebo odstúpením od zmluvy.

Ak neuvediete alebo odmietnete uviesť svoje kontaktné údaje (telefónny kontakt alebo e-mail), potom ste uzrozumený s tým, že sa o vybavenie reklamácie v zákonom stanovenej lehote, budete zaujímať sám a ak tak neurobíte, musíte znášať dôsledky, ktoré pre Vás z Vašej nečinnosti v tomto smere plynú.

Ďalšie Vaše práva ako spotrebiteľa, ktoré sa ku kúpe tovaru veci viažu, nie sú dotknuté.

Identifikačné údaje notino.sk (predávajúceho)

Názov firmy: Notino, s. r. o.

Adresa sídla firmy: Brno, Londýnské náměstí 881/6, PSČ 639 00

IČ: 27609057

Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu v Prahe, sp. Zn. C118634.

 

Kontakty

Nižšie uvedené kontaktné údaje slúžia pre prípad komunikácie ohľadom vybavenia Vašej požiadavky alebo otázky na reklamačný proces.

e-mail: info@notino.sk

tel.: 02 205 702 50

Odstúpenie od zmluvy

Ako odstúpiť od zmluvy?

Spotrebiteľ je zároveň povinný v odstúpení od zmluvy uviesť kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za objednaný tovar poukázaná zo strany predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu resp. sumu zníženú o vzniknutú škodu bezodkladne po vrátení objednaného tovaru.

V súlade s ustanovením §12 odst. 1 c. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. V prípade, ak spotrebiteľ využije právo na odstúpenie od zmluvy v uvedenej lehote berie na vedomie, že dodávateľ je oprávnený požadovať náhradu preukázateľne vynaložených nevyhnutných nákladov spojených s odstúpením od zmluvy.

Odstúpením od zmluvy sú si zmluvné strany povinné vrátiť navzájom poskytnuté plnenia. V prípade, ak spotrebiteľ už prevzal objednaný tovar, je povinný ho vrátiť v originálnom nepoškodenom balení. V prípade, ak spotrebiteľ vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne spotrebovaný resp. v stave, ktorý neodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu, ktorú je predávajúci povinný preukázať, uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar.

Bližšie informácie nájdete v obchodných podmienkach.

 

Chcete sa na niečo opýtať? Napíšte nám.

Položky označené hviezdičkou * sú povinné.






zasilkovna