Ceny dopravy a platba

Spôsoby doručenia

Osobný odber – 1,00 

  • Pri nákupe nad 25 € Vám objednávku doručíme na pobočku zadarmo!
  • Zásielka bude prepravená na vybranú pobočku
  • Počkajte, prosím na potvrdzujúcu sms a e-mail, ktoré vám prídu v momente ako bude vaša objednávka pripravená k vyzdvihnutiu

Kuriér GLS – 3,95 

  • Cena za dopravu: 3,95 €
  • Objednaný produkt je doručený prostredníctvom kuriérskej služby GLS
  • Tovar bude doručený do 1-2 pracovných dní od expedovania zásielky
  • V okamihu expedovania zásielky sú Vám na email doručené informácie vrátane podacieho čísla balíka
  • Kde sa Váš balíček nachádza, si môžete overiť na stránkach https://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok - zadajte číslo balíka a kliknite na HĽADAŤ
  • Viac informácií nájdete tu https://gls-group.eu/SK/sk/dorucovacie-sluzby alebo tu https://gls-group.eu/SK/sk/faq-pre-prijemcov 
  • Pre balíky zaslané na dobierku, sa doručenie uskutočňuje zaplatením priamo vodičovi dodávky. Platba môže byť vykonaná v hotovosti, rovnako ako kreditnou alebo debetnou kartou
  • Doručujeme iba na území Slovenskej republiky.

Neprehliadnite
- Skontrolujte, prosím, pri preberaní objednávky stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravená. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.

Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.

Kuriér SPS (UPS) – 3,95 

  • Cena za dopravu: 3,95 €
  • Objednaný produkt je doručený prostredníctvom kuriérskej služby SPS (UPS)
  • Tovar bude doručený do 1-2 pracovných dní od expedovania zásielky 
  • V okamihu expedovania zásielky sú Vám na email doručené informácie vrátane podacieho čísla balíka
  • Kde sa váš balíček nachádza, si môžete overiť v online systéme spoločnosti SPS (InTime) tu - zadajte číslo balíka a kliknite na HĽADAJ
  • Viac informácií nájdete tu http://www.sps-sro.sk/sk/Vnutrostatna-preprava/FAQ.html alebo tu http://www.sps-sro.sk/sk/Vnutrostatna-preprava/Obchodne-podmienky.html 
  • Pre balíky zaslané na dobierku, sa doručenie uskutočňuje zaplatením priamo vodičovi dodávky. Platba môže byť vykonaná v hotovosti, rovnako ako kreditnou alebo debetnou kartou
  • Doručujeme iba na území Slovenskej republiky.

Neprehliadnite - Skontrolujte, prosím, pri preberaní objednávky stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravovaná.V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.

Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.

Zásielkovňa – 1,95 

  • Cena za dopravu: 1,95 €
  • Objednané produkty sú dopravené na vybrané výdajné miesto siete Zásielkovňa
  • Tovar bude doručený najneskôr do 2 pracovných dní
  • V okamihu expedície zásielky sú vám na e-mail doručené informácie o odoslaní a bude vám zaslané číslo zásielky. Kde sa vaša zásielka nachádza, si potom môžete overiť online tu
  • Po doručení na výdajné miesto budete informovaný SMS a e-mailom o možnosti vyzdvihnutia. Príde vám heslo pre vyzdvihnutie.
  • Zásielka bude na výdajnom mieste k vyzdvihnutiu 7 kalendárnych dní
  • Maximálna hodnota objednávky na dobierku je 700 €
  • Viac informácií nájdete tu https://www.zasielkovna.sk/obcania/vyzdvihnutie-zasielky 
  • Doručujeme iba na území Slovenskej republiky.

Osobný odber cez Zásielkovňu – 1,95 

  • Bezplatná doprava iba na vybrané partnerské Zásilkovny nad 25€
  • Objednané produkty sú dopravené na vybrané výdajné miesto siete Zásielkovňa
  • Štandardné dodanie do 2 pracovných dní
  • V okamihu expedície zásielky sú vám na e-mail doručené informácie o odoslaní a bude vám zaslané číslo zásielky
  • Po doručení na výdajné miesto budete informovaní SMS a e-mailom o možnosti vyzdvihnutia. Bude vám zaslané heslo pre vyzdvihnutie.
  • Zásielka bude na výdajnom mieste k vyzdvihnutiu 7 kalendárnych dní
  • Maximálna hodnota objednávky na dobierku je 700 €
  • Viac informácií nájdete tu https://www.zasielkovna.sk/obcania/vyzdvihnutie-zasielky 

Večerné doručenie Bratislava – 3,95 

  • V rámci Bratislavy ponúkame doručenie na adresu vo večerných hodinách. V prípade, že objednávku prijmeme do 11:30, doručíme Váš voňavý balíček v rámci Bratislavy nasledujúci pracovný deň a to vo večerných hodinách medzi 18. a 22. hodinou . Dopravca Vám zašle v deň doručenia SMS s heslom, ktorým je potrebné sa pri doručení preukázať.
  • Ak ste si vybrali platbu na dobierku, majte prosím pripravenú hotovosť, vodiči bohužiaľ nedisponujú platobnými terminálmi pre platbu kartou. Maximálna hodnota objednávky na dobierku je 700 €. Doručenie zaisťuje Zásielkovňa a.s.
  • Doručujeme iba na území Slovenskej republiky.

Balíkomaty a Parcelshopy GLS – 3,95 

  • Cena za dopravu: 3,95 €
  • Tovar bude doručený do 1-2 pracovných dní od expedovania zásielky
  • V okamihu expedovania zásielky sú Vám na email doručené informácie vrátane podacieho čísla balíka
  • V okamihu, kedy bude zásielka doručená do Parcelshopu alebo Balíkomatu, budete informovaní o tom, kde presne sa Váš balík nachádza
  • Kde sa Váš balíček nachádza, si môžete overiť na stránkach https://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok - zadajte číslo balíka a kliknite na HĽADAŤ
  • Viac informácií nájdete tu https://gls-group.eu/SK/sk/dorucovacie-sluzby alebo tu https://gls-group.eu/SK/sk/faq-pre-prijemcov 
  • Doručujeme iba na území Slovenskej republiky.

Parcelshop - Balík bude doručený do jedného zo 140 GLS ParcelShopov. Začlenené sú ako súčasť existujúcich predajných miest, podnikov, ako aj diep GLS. Všetky z nich majú dlhé otváracie hodiny.

Balíkomat - Akonáhle bude balík pripravený k vyzdvihnutiu, dostanete prístupový kód prostredníctvom textovej správy alebo e-mailu na otvorenie dverí na GLS Balíkomate. Dokonca aj dobierkové balíky možno vyzdvihnúť a zaplatiť platobnou kartou.

Neprehliadnite - Skontrolujte, prosím, pri preberaní objednávky stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravená. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.

Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.

Možnosti platby

Platobná karta (online cez internet)

  • Po vytvorení objednávky ste presmerovaný na bezpečnú platobnú bránu banky, kde zadáte potrebné údaje. Pokiaľ je transakcia autorizovaná, platba prebehne okamžite a tovar expedujeme najneskôr nasledujúci deň, pokiaľ je skladom.
  • Podporujeme platby so zabezpečením 3DS.
  • Nebaví Vás vyplňovať platobné údaje? Jednoducho si pri budúcom nákupe uložte platobnú kartu kliknutím na Zapamätať kartu pre budúci nákup. Vaše platobné údaje sa uložia ako zabezpečené informácie v našej platobnej bráne a pri ďalšom nákupe si už len vyberiete, ktorou kartou chcete zaplatiť bez zdĺhavého vyplňovania požadovaných informácií. Naši zamestnanci nemajú k týmto citlivým informáciám prístup. Vaše uložené platobné karty je možné spravovať vo Vašom účte v záložke Moje platobné karty.

V hotovosti alebo kartou na pobočke (osobný odber)

  • Za tovar zaplatíte v hotovosti alebo kartou pri osobnom odbere priamo na pobočke.
  • Na predajniach prijímame platby digitálnou peňaženkou Google Pay (Android, iOS) a Apple Pay (iPhone, Apple Watch, iPad, Mac).

Bankový prevod

  • Po prijatí Vašej objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol. Za tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet vedený v Citibank Europe Germany Branch.
  • Po prijatí platby odosielame tovar s tým, že Vás informujeme o termíne, kedy zásielka dorazí.

TatraPay

  • Zaplatíte prostredníctvom predvyplneného platobného príkazu vo Vašom internetovom bankovníctve.

VÚB banka

  • Zaplatíte prostredníctvom predvyplneného platobného príkazu vo Vašom internetovom bankovníctve.

UniPlatba

  • Zaplatíte prostredníctvom predvyplneného platobného príkazu vo Vašom internetovom bankovníctve.

Sporopay

  • Zaplatíte prostredníctvom predvyplneného platobného príkazu vo Vašom internetovom bankovníctve.

ČSOB

  • Zaplatíte prostredníctvom predvyplneného platobného príkazu vo Vašom internetovom bankovníctve.

Poštová Banka

  • Zaplatíte prostredníctvom predvyplneného platobného príkazu vo Vašom internetovom bankovníctve.

Dobierka

  • Najpoužívanejšie spôsob platby. Peniaze za tovar zaplatíte až pri prevzatí tovaru poštovnému doručovateľovi alebo kuriérovi prepravnej spoločnosti.

Reklamácia

Ako reklamovať produkty?

REKLAMÁCIA

Aj keď je percento chýb na dodávanom tovare mizivé, je dobré vedieť, že prípadné nedostatky vyriešime bezodkladne a k vašej spokojnosti. Je v našom záujme všetko vyriešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie, než je nutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých dní).

Kedy môžem reklamovať?

Zodpovedáme za chyby, ktoré má tovar pri dodaní a ktoré sa na ňom v priebehu nasledujúcich 24 mesiacov prejavia. Nenesieme však zodpovednosť za novovzniknuté chyby, najmä ak vznikli nevhodným používaním. Pri použitom tovare nezodpovedáme za chyby zodpovedajúce miere používania alebo opotrebeniu, ktoré malo použitý tovar pri doručení. V prípade tovaru s vyznačenou lehotou použiteľnosti zodpovedáme aj za to, že daný tovar bude v tom čase spôsobilý na použitie.

Upozorňujeme, že zvýšenú citlivosť či prípad alergickej reakcie na dodaný tovar nemožno samú osebe považovať za chybu tovaru. Takisto za chybu tovaru nemožno považovať nedostatky v darčekoch a inom bezodplatnom plnení, ktoré poskytujeme nad rámec vašej objednávky. Obrázky tovaru v našom internetovom obchode majú ilustratívny charakter a nepredstavujú záväzné zobrazenie vlastností tovaru (obal tovaru sa môže napríklad líšiť z dôvodu zmeny obalu výrobcom).

Aké práva mám pri reklamácii?

V prípade chyby tovaru sa spoločne môžeme dohodnúť na kompenzácii vo forme poukážky.

Ďalej ste oprávnení požadovať odstránenie chyby prostredníctvom náhradného dodania alebo opravy.

Pokiaľ by také odstránenie chyby bolo pre nás nemožné alebo neprimerané, ste oprávnení požadovať zľavu z kúpnej ceny. V takom prípade si tovar ponecháte a my vám vrátime časť kúpnej ceny. A pokiaľ ide zároveň o významnú chybu, môžete aj odstúpiť od kúpnej zmluvy. V takom prípade nám tovar zašlite späť a my vám uhradíme celú zaplatenú kúpnu cenu.

Ako mám reklamovať?

V prípade, že sa rozhodnete tovar reklamovať, zašlite ho na adresu Notino, Central, Metodova 6821 08  Bratislava spolu s vyplneným reklamačným formulárom, ktorý nájdete tu.

Tovar môžete reklamovať aj osobne v našich predajniach. V prípade, že vyplňujete formulár bez pomoci nášho personálu, nezabudnite uviesť, v čom vidíte chybu tovaru alebo ako sa chyba prejavuje, prípadne požiadavku na spôsob vybavenia.

O priebehu reklamácie, najmä o jej prijatí, vybavení či zamietnutí, vás budeme písomne informovať prostredníctvom e-mailových alebo textových správ. Môžeme sa s vami spojiť aj telefonicky.

O reklamácii rozhodneme bezodkladne. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia chyby nebude trvať dlhšie než 30 dní. V opačnom prípade ste oprávnení odstúpiť od kúpnej zmluvy. Pre dodržanie uvedenej lehoty je nevyhnutné, aby ste poskytli potrebnú súčinnosť.

Kontakty

Všetky otázky týkajúce sa reklamácie vám radi zodpovieme, ak nás budete kontaktovať na e-maile info@notino.sk alebo na tel. čísle 02 205 702 50.

Odstúpenie od zmluvy

Ako odstúpiť od zmluvy?

ODSTÚPENIE BEZ UDANIA DÔVODU (VRÁTENIE TOVARU)

Nevybrali ste si správne? S nami sa výberu parfémov a kozmetiky báť nemusíte. Odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu je u nás možné do 90 dní.

Kedy môžem odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu?

U nás môžete vrátiť každý tovar, ktorý ste si u nás kúpili. Výnimkou je tovar, ktorý

a) bol prispôsobený či vyrobený podľa vašich požiadaviek (napr. obal s gravírovaním)

b) nie je možné vrátiť z hygienických dôvodov (napr. otvorené kozmetické a iné výrobky, ktoré prichádzajú do priameho styku s pokožkou)

Ďalej nie je možné odstúpiť od zmluvy o darčekovom zabalení tovaru v momente, keď sme už pre vás tovar zabalili. Dovoľujeme si vás upozorniť, že podľa zákona zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku nakladania s týmto tovarom iným spôsobom, než je nutné na oboznámenie sa s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru (napr. ak používate parfum aj po tom, ako ste ho už raz vyskúšali). Preto vám v takom prípade môžeme vrátiť iba pomernú sumu.

Ako mám postupovať pri odstúpení od zmluvy bez udania dôvodu?

V lehote 90 dní od doručenia tovaru nám oznámte svoje rozhodnutie odstúpiť od zmluvy. Najvhodnejšou možnosťou je kontaktovať nás na e-maile info@notino.sk alebo na tel. čísle 02 205 702 50. Použiť môžete aj vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete tu.

Tovar bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia, zašlite na adresu Notino, Central, Metodova 6821 08  Bratislava, alebo nám ho osobne doručte na niektorú z našich predajní.

Kúpnu cenu tovaru vám vrátime najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia. S platbou však môžeme v súlade so zákonom počkať, kým nám tovar nevrátite. V prípade, že odstúpite v prvých 14 dňoch od doručenia tovaru, náleží vám aj náhrada nákladov na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.

Kontakty

Všetky otázky týkajúce sa odstúpenia bez udania dôvodu vám radi zodpovieme, ak nás budete kontaktovať na e-maile info@notino.sk alebo na tel. čísle 02 205 702 50.

Chcete sa na niečo opýtať? Napíšte nám.

Položky označené hviezdičkou * sú povinné.






Odoslaním spoločnosť Notino s.r.o. spracuje vaše údaje s cieľom vybavenia vašej žiadosti na základe oprávneného záujmu. Proti tomuto spracovaniu môžete v súlade so Zásadami spracovania osobných údajov podať námietku.