Armani predstavuje eleganciu, v ktorej sa snúbi nadčasovosť a aktuálne trendy. Giorgio Armani sa považuje za jedného z najúspešnejších talianskych módnych návrhárov všetkých čias. Svojím nezameniteľným štýlom, v ktorom sa spája nenútenosť s kvapkou výstrednosti, si získal srdcia miliónov žien po celom svete. Rovnako ako jeho modely, aj kozmetika a parfémy Armani sú synonymom pre kvalitu, nadčasovosť a úspech.
Pred založením vlastnej značky pracoval Armani ako nezávislý návrhár pre celý rad módnych domov. V 70. rokoch minulého storočia vytvoril svoje prvé vlastné kolekcie a zanedlho potom uviedol na trh aj rad kozmetiky, make-upu a parfémov nesúci meno Armani.
Pánska vôňa Armani Acqua di Giò alebo dámska Armani Si sú nadčasové klasiky, ktoré sa nezmazateľne zapísali do histórie a stále figurujú na tých najvyšších priečkach v rebríčkoch popularity. Či už zvolíte rokmi preverenú klasiku, alebo modernú interpretáciu, pri výbere vône Armani sa nikdy nemôžete pomýliť.
Prečítajte si viac o značke Armani.
celý text
Giorgio Armani sa stal nielen jednou z najuznávanejších a najznámejších značiek v módnom a luxusnom značkovom priemysle, ale je tiež jednou z najcennejších módnych spoločností na svete s hodnotou vyše 3,3 miliárd USD.
Giorgo Armani sa narodil v Taliansku v roku 1934. Móda a parfumy neboli vždy súčasťou Armaniho životných plánov. Armani, ktorý sa počas svojej mladosti chcel stať lekárom, sa po dvoch rokoch štúdia rozhodol, že medicína nie je nič preneho. Po svojej vojenskej službe sa Armani zamestnal v obchodnom dome v Miláne, v ktorom aranžoval výklady. Za pár rokov sa stal predajcom v oddelení odevov pre mužov až nakoniec zakotvil vo vlastnom podnikaní.
„Aby ľudia vyzerali a cítili sa čo najlepšie,“ považuje Giorgio Armani za svoju skutočnú povinnosť. Vďaka svojmu štýlu, ktorý sa vyznačuje nadčasovou eleganciou a Armani parfémami, ktoré zdôrazňujú základy, vytvoril bývalý študent medicíny pravú módu a ríšu vôní, ktoré nastoľujú trendy v súčasnom módnom biznise.
Príbeh Armani parfumu sa začal písať v roku 1982, kedy sa značka spojila so spoločnosťou L'Oreal s cieľom spustiť kolínske vody a parfumy. Prvý parfum nazvali Armani, a práve jeho jednoduchý názov mu priniesol cestu na výslnie, pretože sa v tom čase stal najúspešnejším na svete. Dodnes je klasikou, ktorá je stále populárna.
Vízia nadčasového štýlu a elegancie Giorgia Armaniho sa premieta aj do radu jeho vôní. Vône Giorgio Armani a Emporio Armani sú namiešané na základe jednoduchého konceptu a interpretujú najcennejšie ingrediencie, ktoré vo svete parfumov nájdeme. Niektoré oslavujú prírodu, ako mýtická Giorgio Armani Acqua Di Gio pour Homme, zatiaľ čo Armaniho Code prebúdza vždy fascinujúce umenie zvádzania.
V roku 1982 Armani ukázal svetu jedinečnú ženskú vôňu - Giorgio Armani for Woman, ktorá je perfektnou kombináciou chypre-kvetinových tónov. Do dnešného dňa je táto vôňa spojená s eleganciou a klasikou voňavkárstva. Ženy často siahajú aj po Armani Si - vôni, ktorá sa predáva nielen ako parfum, ale aj ako toaletná voda, telové mlieko a sprchový gél, s podmanivou vôňou frézie a ruže. Podporte svoje ženské kúzlo charizmatickou vôňou od Armaniho!
Armani stvoril celý rad vôní pre ženy, ktoré zapadajú do rôznych štýlov a dokonca ročných období, aby zachytili určitú náladu alebo postoj. Nájdete medzi nimi tú pravú vôňu pre vás. Moderné a elegantné Giorgio Armani parfémi pre ženy uchvátia zmysly a vyžarujú pocit sofistikovanosti. Vybrať si môžete zo sladkej a zmyselnej vône Armani Sí, cez elegantnú, podmanivú, jemne sladkú vôňu Armani Aqua Di Gioia až po okúzľujúcu kvetinovú vôňu Armani Code.
Nadčasovou ponukou pre mužov je vôňa Armani Acqua di Gio s vodnatým charakterom, ktorá zdôrazňuje dominantné mužské rysy. Alebo sa nechajte očariť naším bestsellerom a vyberte si elegantnú a ikonickú klasiku Armani Code - podmanivý a intenzívny dlho trvajúci parfum pre mužov, ktorý vytvára neodolateľnú príťažlivosť.
Giorgo Armani voňavky sú obohatené zaujímavými ingredienciami, ktoré určite vynikajú od iných značiek. Ľudia, ktorí si cenia Armaniho štýl, zdôrazňujú, že žiadna iná značka sa mu nemôže vyrovnať.