Collistar Special Perfect Body Anti-Age Lifting Body Cream spevňujúci a vyhladzujúci krém proti starnutiu pokožky

Odporúčaná maloobchodná cena
60,50€Ušetríte 53%
400 ml
28,50€
Kód: COL0635 | Na sklade
1
Zásielkovňa
už zajtra pondelok 18. 1. 2021
Osobný odber
už zajtra pondelok 18. 1. 2021
- Popis produktu
- O značke
- Recenzie 7
Popis produktu Collistar Special Perfect Body Anti-Age Lifting Body CreamVlastnosti
Popis produktu Collistar Special Perfect Body Anti-Age Lifting Body Cream
Vlastnosti
Spevnená pokožka je najkrajšia. Aby ste sa vo svojej koži cítili skvele, stavte na spevňujúci a vyhladzujúci krém proti starnutiu pokožky Collistar Special Perfect Body, ktorý pokožku tela vyhladzuje a tonizuje a navracia jej mladistvý vzhľad. Ihneď po aplikácii bude vaša koža na dotyk jemná a s každým ďalším použitím sa stane pevnejšia a viditeľne mladistvejšia.
Vlastnosti:
- účinne bojuje proti starnutiu pokožky
- hĺbkovo vyživuje a hydratuje pokožku
- zanecháva pokožku na dotyk jemnú
- spevňuje problematické partie
- dodáva telu mladistvejší vzhľad
- má vyhladzujúce účinky
Zloženie:
- kyselina hyalurónová a arganový olej – vyživujú a hydratujú pokožku
- Vitaskin® E – pôsobí proti starnutiu pleti
Ako aplikovať:
Naneste primerané množstvo prípravku na pokožku celého tela a jemne masírujte. Opakujte podľa potreby.
Vlastnosti
- Typ pokožky
- pre všetky typy pokožky
- Účinok
- spevnenie
O značke Collistar
p>Parfémy Collistar | Kozmetika Collistar – Collistar bola pôvodne len divíziou istej talianskej farmaceutickej spoločnosti. V roku 1983 sa však do jej čela postavila Daniela Sacerdote a dala jej úplne nový smer. Dnes si tovar tejto značky môžete kúpiť v približne 2 500 parfumériách a obchodných domoch v Taliansku a vo viac ako 3 000 predajniach v zahraničí.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.
Filozofia firmy je jednoduchá – ponúkať extrémne kvalitnú a účinnú kozmetiku za konkurencieschopnú cenu. Collistar si zakladá na tom, že dokáže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov zo všetkých dôležitých cieľových skupín – mladých ľudí, seniorov, jedincov s precitlivenosťou alebo suchou pokožkou a pod.
Vďaka tomuto prístupu sa Collistar môže pochváliť mnohými úspechmi. Je popredným talianskym výrobcom parfémov a vyvinula celý rad revolučných prípravkov – kapsuly s pleťovým sérom, kompaktný bronzový púder a ďalšie unikátne produkty. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, bol dokonca vystavený v Národnom múzeu vedy a techniky Leonarda da Vinciho v Miláne.
Nie div, že v niektorých strategických segmentoch (anticelulitídne prípravky, starostlivosť pre mužov, antiaging atď.) sa Collistaru rýchlo podarilo dosiahnuť vysoký podiel na trhu. Obrovskej popularite sa teší napríklad jej aromaterapeutický rad alebo originálne koncipované spreje na opaľovanie.
Collistar je veľkým inovátorom aj v oblasti marketingu. Ako prvá na svete začala na propagáciu kozmetiky využívať reklamné kampane v tzv. „redakčnom štýle“. Jej webové stránky, čo sa týka dizajnu aj obsahu, pripomínajú klasické tlačené katalógy – obsahujú teda fotografie, detailné popisy a, samozrejme, ceny.
Značka Collistar iste zaujme všetkých jedincov, ktorí chcú vyskúšať najlepšie talianske vône, zháňajú prvotriednu a efektívnu kozmetiku, trpia celulitídou alebo inými kožnými problémami.